Pepe Odesláno 29. května 2016 Sdílet Odesláno 29. května 2016 (upraveno) Zdravím, Na FB jsem viděl, že pár lidí má stejný problém, ale žádné řešení a podpora UPC o tom neví a myslí si, že se mohlo jednat pouze o dočasný individuální výpadek a technik se kterým jsem hovořil, tak prý má Compal doma, ale je mu to nedělá, přitom to dělá i v zahraničí. Samozřejmě jsem UPC již v této záležitosti kontaktoval, ale myslím si, že budou rádi, když nás bude víc, co mají tento problém a nikoliv jen já Jedná se zprvu o pomalé načítání stránek a když vyzkoušíte měření internetu na speedtestu dostanete se k tomuto výsledku: nebo případně se Vám to zasekne na uploadu Tento problém by měl být způsoben modemem COMPAL CH7465LG a jiných modemů by se to nemělo týkat. Spolu s tím by jste měli vidět v administraci modemu (Advanced settings - Tools - Network Log) No Ranging Response received T3 time-out Dočasné řešení: restart modemu (NÉ PŘES ADMINISTRACI)] a už to zase frčí , ale pouze tak +- den. Budu rád, když jsem někdo také napíše, že má stejný problém případně zkusí o tom problému také kontaktovat technickou podporu a nebudu aspoň za blbce //EDIT: 1.8: Další Irsko: http://www.boards.ie/ttfthread/2057562495 VirginMedia: http://community.virginmedia.com/t5/Net ... -p/2138258 Maďarsko: http://logout.hu/tema/upc_magyarorszag_ ... 30594.html , http://forum.softpedia.com/topic/937617 ... ry19279470 Něco odpovídá Compalu, něco Technicoloru a dokonce někde jsem četl, že by za to mohla vadná zásuvka? Že by se na to už nepřišlo dřív? Já zapomněl nikoho z měřákem jsem tady neměl Upraveno 1. srpna 2016 uživatelem Návštěvník Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 4. června 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. června 2016 Tak mám od specialisty UPC za úkol nahrát někam 5Gb dat, tak jsem je nejprve začal stahovat, ale webové stránky se pak vůbec nenačítají a doba odezvy modemu je příšerná. Snažím se dostat do webového rozhraní a je to doopravdy neuvěřitelné, jak je to pomalé. https://ctrlv.cz/shots/2016/06/04/KBoA.png WINMTR: https://ctrlv.cz/shots/2016/06/04/OWqq.png A párkrát se stane, že se neodešlou packety jak je vidět Má tu někdo také stejný problém jak já? /// EDIT: Modem po restartu v pořádku. https://ctrlv.cz/shots/2016/06/04/x5qb.png Já to fakt nechápu. To dělá fakt jenom mně? Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 4. června 2016 Sdílet Odesláno 4. června 2016 to vypadá, že ten modem je prostě nějakej vadnej a ztrácí pakety, dokonce i po restartu Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 4. června 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. června 2016 Řekl bych že v bridgi to moc pingnout nejde a to bych ani tak neřešil, protože na ostatní hopy to je OK. Rozhodně lepší než přes restartem //EDIT: Tak ještě vyzkouším Compal v router modu a dám vědět Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 4. června 2016 Sdílet Odesláno 4. června 2016 no ok nejsou, po odeslání 167 paketů už máš na seznamu ztrátovost, takže se to děje hned a jenom se to postupně zhoršuje Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 4. června 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. června 2016 Tři packety, co utekli někde na seznamu bych neřešil a řešil bych proč Compal způsobuje ztrátu packetů na CMTS. V router modu mam na ping na Compal někdy i 20,40,60 a dokonce 90 ms je fajn Jak to vypadá: https://ctrlv.cz/shots/2016/06/04/Mvrx.png takže defakto stejné to co v bridge modu. Po restartu jak píšu je to dost lepší Nezahazuje to tolik packetů jak předtím. Ještě píchnu PC rovnou do Compalu a uvidím. Zkusím v době, kdy to zase bude způsobovat problémy na Speedtestu a zahazování packetů Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 5. června 2016 Autor Sdílet Odesláno 5. června 2016 Sorry za double post, ale jinak to nejde. Tak tomu říkám slušnej mazec. Zase mam ten "problém" packet loss 7-10%. PC připojený rovnou do modemu (v router modu): https://ctrlv.cz/2wER s tím, že to vždy začne, když se objeví prostě T3 timeout a je to v háji. Když je PC připojený do modemu (v router modu) a pak do Turrise tak to vypadá takto: https://ctrlv.cz/kEr5 Jsem zvědavý, co mi na to řekne zítra specialista UPC.. Tak já to jdu zase restartovat ať to můžu jít používat To tady doopravdy nikdo z fóra neřeší tuhle chybu? Podle mě to vypadá na SW chybu nikoliv na HW, tak mě tedy zaráží, že si nikdo jiný nestěžuje Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Maxirisk Odesláno 7. června 2016 Sdílet Odesláno 7. června 2016 Dobrý den, jak píšete...mám přesně taky tyto problém na routeru Technicolor TC7200. Dlouhé načítáni stránek,někdy vůbec nenačte a v testu Speedtest.net to píše taky tu chybovou hlášku dříve to psalo při uploadu ale tento týden to píše i downloadu. Restartoval jseem uř několikrát routra a na chvilku to šlape a pak to začne chybovat znova. Je to už otravné a kontaktoval jsem upc linku,tak uvidíme co mi řeknou. Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 7. června 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. června 2016 Zdravím, Opravdu se jedná o Technicolor TC7200 a nikoliv o ten "bílý, velký" modem? Dnes mi Compal vyměnili a tak jsem hned nahrál na FTP 20Gb dat (hned je smazali ) a zatím nic. Uvidíme. Ptal jsem se technika, jestli neví o nějakém testovacím firmwaru pro Compal prý zatím nic. Ukázal jsem mu i WinMTR mohl vidět ztrávost a dokonce jsem mu říkal zrestartujem to a uvidíme. Když to prý nepomůže, tak prý mam jít na jiný modem, ale v prodeji mají jenom Compal. Specialista mi má ještě volat ve čtvrtek, uvidíme. Snad do té doby se mi to podaří znovu replikovat. Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Maxirisk Odesláno 8. června 2016 Sdílet Odesláno 8. června 2016 Zdravím, doopravdy se jedná o Technicolor TC7200 a včera jsem to řešil s technikem od UPC. Na dálku mi restartoval router do továrního nastaveni a trvalo to asi 5minut a hle .....zatím žádný problém...jede to zatím bez problému...rychlé načítání stránek a hlavně už se neobjevuje ta chyba na speedtestu.net...tak doufám,že už je vše ok. no uvidíme. je zatím brzké něco hodnotit.... Jinak jsem se díval do protokolu na mém routeru a pořád tam mám taky ty kritické chyby T3 time-out po tov.restartu... o ktérých píšeš. ...tak uvidíme. Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.