Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

A čím to prosím pěkně měříš? Už jenom údaj v % vypovídá, že to nemá s měřením nic společnýho...

Odesláno

Neměří. Měl napsat "když se podívám na kvalitu a sílu" :roll: Každopádně u známých v Bystrci na Laštůvkově nic nevypadává a sílu signálu jim TV ukazuje 92% :salut:

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

Dobře, "dívám se na kvalitu signálu" v menu TV. A vzhledem k tomu, že je to na stupnici 0-100, tak nevidím na procentech nic špatného. Děje se mi to tak 5-7 dní.

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno
Odesláno

Na procentech ani nic špatnýho neuvidíš. Na změření signálu si objednej technika od UPC, kterej závadu zjistí a odstraní. Jinak je to leda ve stylu hokus pokusu o ničem.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community