Odesláno 30. července 2016 8 let Odporúčam si pozrieť toto video https://www.facebook.com/FattyPillow/vi ... 031345860/
Odesláno 30. července 2016 8 let https://cs.wikipedia.org/wiki/FattyPillow Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
Odesláno 30. července 2016 8 let Myslim si ze niekto kto to povedal na plnu hubu o kvalite sluzieb UPC, na technicku podporu zakaznikom. Nefunguje dobre internet, priznaju vadu na strane poskytovatela a zakaznik ma cakat 2 dni na opravu? Je bezne ze mensi poskytovatelia poskytuju live podporu, sice za priplatok pride ihned technik k zakaznikovi domov a odstrani problem. Vyjazd je bezplatny v pripade ze chyba je na strane poskytovatela. Video si pozrelo 50 000 ludi, kazdy nech sam zhodnoti. UPC doslova nenapreduje nikam, zabudol vo videu zhodnotit uroven sluzieb Horizon media boxu, aky to je kram a rok po zavedeni sluzby nie su schopny opravit chyby. Je to des cele UPC.
Odesláno 30. července 2016 8 let Menší poskytovatel poskytuje live podporu? To je dobrej vtip teda, poskytovat live podporu klientům, kteří platí pár stovek měsíčně. To by sis musel trochu (dost) přitlačit, aby to tak bylo. A u UPC totéž, objednej si Business služby a máš podporu 24/7 automaticky.
Odesláno 30. července 2016 8 let Antik v Kosiciach ma 50 000 klientov, o mnoho menej ako CZ UPC a ponuka live podporu. Platim 17,92eur. Ak ide o neopodstatneny vyjazd musim zaplatit 20euro. Co sa este nikdy nestalo.
Odesláno 30. července 2016 8 let No to jsem si naběhl, že jsem dal na doporučení a kliknul.... Přitom se nejedná o nic jiného než jen o trapný výstup jednoho exhibicionisty.
Odesláno 30. července 2016 8 let upc v případě výpadků rozesílá jako omluvu dorty? to je dost originální teda - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 31. července 2016 8 let jedná se o marketing. Jinak, jestli ten kokot neumí číst podmínky, tak je to jeho probém a má si platit třeba 10 000 za garantované pojítko a ne 500 a čekat od toho zázraky. Fatty je kokot a jednou až přestane být populární, tak ho najdete ukízet na záchdech, protože nic jiného neumí
Odesláno 31. července 2016 8 let Podle FB si prý platí 2 až 3 tisíce. Zda je to pravda nevím. Většinou, co mi UPC vyměnilo modem nebo mělo zkontrolovat zásuvku, tak to zkoukli z centrály a bez měřáku. Napsali OK a dál se to neřešilo a většinou to stačilo. Když jsem měl O2 na zkoušku a měl jsem problém, tak přijel borec hned s měřákem. Víte, co mě štve? Že UPC dá dort, OK. To ještě beru, ale pak že je populární a udělá hate, tak mu tam pak přijedou hned následující den tři technici. Je pravda, že servis UPC dělá servis externí firma, ale u O2 taky. Ten měřák by ve většině případech stačil a nemuselo by se tak často vyměňovat zařízení, kterému nic není nebo čekat na příjezd dalšího technika. Fattymu dávám , že dneska si bez internetu nevyrznete. Mě by třeba dort potěšil, když už jsme u UPC dobrých 10 let. Ale na věrného, spolehlivě platícího člověka se UPC vy*ere a ještě si musí vynutit retenční nabídku. Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.