Přejít na obsah

Skutočne naštvaný zákazník z Prahy


Návštěvník upcman

Doporučené příspěvky

Návštěvník upcman

Myslim si ze niekto kto to povedal na plnu hubu o kvalite sluzieb UPC, na technicku podporu zakaznikom. Nefunguje dobre internet, priznaju vadu na strane poskytovatela a zakaznik ma cakat 2 dni na opravu? Je bezne ze mensi poskytovatelia poskytuju live podporu, sice za priplatok pride ihned technik k zakaznikovi domov a odstrani problem. Vyjazd je bezplatny v pripade ze chyba je na strane poskytovatela. Video si pozrelo 50 000 ludi, kazdy nech sam zhodnoti. UPC doslova nenapreduje nikam, zabudol vo videu zhodnotit uroven sluzieb Horizon media boxu, aky to je kram a rok po zavedeni sluzby nie su schopny opravit chyby. Je to des cele UPC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Menší poskytovatel poskytuje live podporu? To je dobrej vtip teda, poskytovat live podporu klientům, kteří platí pár stovek měsíčně. To by sis musel trochu (dost) přitlačit, aby to tak bylo. A u UPC totéž, objednej si Business služby a máš podporu 24/7 automaticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník upcman

Antik v Kosiciach ma 50 000 klientov, o mnoho menej ako CZ UPC a ponuka live podporu. Platim 17,92eur. Ak ide o neopodstatneny vyjazd musim zaplatit 20euro. Co sa este nikdy nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník warman

jedná se o marketing. Jinak, jestli ten kokot neumí číst podmínky, tak je to jeho probém a má si platit třeba 10 000 za garantované pojítko a ne 500 a čekat od toho zázraky. Fatty je kokot a jednou až přestane být populární, tak ho najdete ukízet na záchdech, protože nic jiného neumí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle FB si prý platí 2 až 3 tisíce. Zda je to pravda nevím. Většinou, co mi UPC vyměnilo modem nebo mělo zkontrolovat zásuvku, tak to zkoukli z centrály a bez měřáku. Napsali OK a dál se to neřešilo a většinou to stačilo. Když jsem měl O2 na zkoušku a měl jsem problém, tak přijel borec hned s měřákem.

 

Víte, co mě štve? Že UPC dá dort, OK. To ještě beru, ale pak že je populární a udělá hate, tak mu tam pak přijedou hned následující den tři technici.

 

Je pravda, že servis UPC dělá servis externí firma, ale u O2 taky. Ten měřák by ve většině případech stačil a nemuselo by se tak často vyměňovat zařízení, kterému nic není nebo čekat na příjezd dalšího technika.

 

Fattymu dávám , že dneska si bez internetu nevyrznete. Mě by třeba dort potěšil, když už jsme u UPC dobrých 10 let. Ale na věrného, spolehlivě platícího člověka se UPC vy*ere a ještě si musí vynutit retenční nabídku.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...