Návštěvník upcman Odesláno 30. července 2016 Sdílet Odesláno 30. července 2016 Odporúčam si pozrieť toto video https://www.facebook.com/FattyPillow/vi ... 031345860/ Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 30. července 2016 Sdílet Odesláno 30. července 2016 https://cs.wikipedia.org/wiki/FattyPillow Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91117 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník upcman Odesláno 30. července 2016 Sdílet Odesláno 30. července 2016 Myslim si ze niekto kto to povedal na plnu hubu o kvalite sluzieb UPC, na technicku podporu zakaznikom. Nefunguje dobre internet, priznaju vadu na strane poskytovatela a zakaznik ma cakat 2 dni na opravu? Je bezne ze mensi poskytovatelia poskytuju live podporu, sice za priplatok pride ihned technik k zakaznikovi domov a odstrani problem. Vyjazd je bezplatny v pripade ze chyba je na strane poskytovatela. Video si pozrelo 50 000 ludi, kazdy nech sam zhodnoti. UPC doslova nenapreduje nikam, zabudol vo videu zhodnotit uroven sluzieb Horizon media boxu, aky to je kram a rok po zavedeni sluzby nie su schopny opravit chyby. Je to des cele UPC. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91118 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 30. července 2016 Sdílet Odesláno 30. července 2016 Menší poskytovatel poskytuje live podporu? To je dobrej vtip teda, poskytovat live podporu klientům, kteří platí pár stovek měsíčně. To by sis musel trochu (dost) přitlačit, aby to tak bylo. A u UPC totéž, objednej si Business služby a máš podporu 24/7 automaticky. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91119 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník upcman Odesláno 30. července 2016 Sdílet Odesláno 30. července 2016 Antik v Kosiciach ma 50 000 klientov, o mnoho menej ako CZ UPC a ponuka live podporu. Platim 17,92eur. Ak ide o neopodstatneny vyjazd musim zaplatit 20euro. Co sa este nikdy nestalo. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91120 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 30. července 2016 Sdílet Odesláno 30. července 2016 Tak si toho Antika užij a hlavně aby to vydrželo. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91121 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník oskar Odesláno 30. července 2016 Sdílet Odesláno 30. července 2016 No to jsem si naběhl, že jsem dal na doporučení a kliknul.... Přitom se nejedná o nic jiného než jen o trapný výstup jednoho exhibicionisty. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91122 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 30. července 2016 Sdílet Odesláno 30. července 2016 upc v případě výpadků rozesílá jako omluvu dorty? to je dost originální teda Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91124 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 31. července 2016 Sdílet Odesláno 31. července 2016 jedná se o marketing. Jinak, jestli ten kokot neumí číst podmínky, tak je to jeho probém a má si platit třeba 10 000 za garantované pojítko a ne 500 a čekat od toho zázraky. Fatty je kokot a jednou až přestane být populární, tak ho najdete ukízet na záchdech, protože nic jiného neumí Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91125 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 31. července 2016 Sdílet Odesláno 31. července 2016 Podle FB si prý platí 2 až 3 tisíce. Zda je to pravda nevím. Většinou, co mi UPC vyměnilo modem nebo mělo zkontrolovat zásuvku, tak to zkoukli z centrály a bez měřáku. Napsali OK a dál se to neřešilo a většinou to stačilo. Když jsem měl O2 na zkoušku a měl jsem problém, tak přijel borec hned s měřákem. Víte, co mě štve? Že UPC dá dort, OK. To ještě beru, ale pak že je populární a udělá hate, tak mu tam pak přijedou hned následující den tři technici. Je pravda, že servis UPC dělá servis externí firma, ale u O2 taky. Ten měřák by ve většině případech stačil a nemuselo by se tak často vyměňovat zařízení, kterému nic není nebo čekat na příjezd dalšího technika. Fattymu dávám , že dneska si bez internetu nevyrznete. Mě by třeba dort potěšil, když už jsme u UPC dobrých 10 let. Ale na věrného, spolehlivě platícího člověka se UPC vy*ere a ještě si musí vynutit retenční nabídku. Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5211-skuto%C4%8Dne-na%C5%A1tvan%C3%BD-z%C3%A1kazn%C3%ADk-z-prahy/#findComment-91127 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.