Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

měřák stojí 20 000euro, aspoň tak som sa dočítal na fb v diskusii. ak by to mal každý fasovať, UPC by to niečo stálo.

Odesláno

Nevím.. našel jsem nějaký měřák za 4000 Kč, jestli to je on nevím, ale jako v diskuzi bylo psané, že měřák má jen pár vyvolených lidí. Proč? Proč jich nekoupí o něco víc a nepůjčí si ho mezi sebou, když je třeba vysoká odezva/výpadky? Jak jsem psal servis zajišťuje externí firma. Pořídí to jednou a mělo by to stačit :) Teda ještě vylepšit firmware v modemech/set-top-boxech a byl bych spokojený :lol:

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

pochybuji, že by nějaký základní měřák stál 20k euro...

Odesláno

Kdyby dostačující DSAM stál nad 10k euro, tak by mě to hoodně překvapilo. Začíná na to na cca 2K euro jen tak by the way :)

 

Nevím, kolik techniků je celkem, ale pochybuji, že to bude nějaké vysoké číslo.

Odesláno

ak by to bolo fakt take lacne asize by to uz kazdy technik mal k dispozicii a nerobili by sa caviky

Odesláno

nebo za cca 10-11.000 Czk

http://www.parabola.cz/clanky/5658/cryptobox-metrio-kvalitni-merici-pristroj-pro-dvb-t2-s2-c2/

Odesláno

Obyčejnej měřák za pár kaček není měřák, ale ukazovátko a nic se s ním nezjistí. Taky není úplně pravda, že by technik UPC měřák neměl, u mě byl dvakrát na reklamaci a poprvé jenom výměna modemu, ale podruhé už to proměřil (nakonec byla chyba někde na trase na zpětným kanále, tři dny to zjišťovali a udělal to kdosi, kdo vyhodil zásuvku a zapojil to do nějakých domovních rozbočovačů - to sem z nich vydoloval na dotaz). Co si ale myslím je, že UPC může dle údajů z modemu celkem přesně vědět, jestli je problém u konkrétního usera, anebo problém plošně (v nějaký části), takže podle toho pak dojede buď jenom "měnič modemů", anebo skutečnej technik. No třeba to vysvětlí někdo přímo z UPC :)

Odesláno

to co poslal Milav je pro technika úplně k ničemu.

 

"měnič modemů" a skutečný technik je ta stejná osoba.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community