Návštěvník lada-vir Odesláno 2. srpna 2016 Sdílet Odesláno 2. srpna 2016 Jen bych podotknul že UPC má podporu 24/7 i pro všechny klienty. A technik většinou dorazí do 24 hodin nejpozději 48 tak jak je ve smlouvě netuším na co si stěžuje někdo, chceš li technika dříve máš možnost si objednat VIP servis samozřejmě pak zpopatněný. To že nekterý servis se řeší poté déle už je neco jiného, né vše jde totiž opravit hned (nepřístupné zařízení, nebo víše zmíněné rušení od souseda se také občas dohledává déle a co teprve když je to rušení jen občas) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 2. srpna 2016 Sdílet Odesláno 2. srpna 2016 to co poslal Milav je pro technika úplně k ničemu. "měnič modemů" a skutečný technik je ta stejná osoba. Teoreticky snad, ale "měnič modemů" nemá vybavení a obvykle ani čas na nějaký měření, takže i kdyby šlo o totéž, tak je ti to houby platný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník upcman Odesláno 3. srpna 2016 Sdílet Odesláno 3. srpna 2016 Nie je technik ako technik. To iste plati aj na Slovensku. Su externi technici a interni, ktori robia priamo pre UPC. Externi technici, robia pre externu firmu, tu na vychode SK to boli hochštapleri, väčšinou študenti na dohodu, ktorí si popri výške privyrobili. Zakaznik nahlasi problem, on pride pozrie modem - pripadna vymena, pozrie konfiguraciu pocitaca. Ak si s tým nevie dať rady, posuva problem priamo internemu technikovi do UPC. Co znamena stratu 1 pracovny den. Na dalsi pracovny den pride interny technik UPC a riesi skrinku vonku na chodbe. Nazorny priklad ktory sa stal mne. Bola burka, buchol blesk do baraku. Bol piatok volam do UPC. Externy technik prisiel az pondelok, cize strata 2 dni vratane vikendu (sobota, nedela), v pondelok nic nezriesil a musel prist interny technik UPC v utorok, mal tricko na sebe UPC services. Myslim si ze opravnene sa stazovat ze technicka podpora nie je HNED!!! IHNED!!! Aj kvoli tomu som menil poskytovatela na internet. UPC su brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 3. srpna 2016 Sdílet Odesláno 3. srpna 2016 V ČR je situace jiná. UPC už pár let nemá "interní" techniky. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 3. srpna 2016 Sdílet Odesláno 3. srpna 2016 Tomu se ani nechce věřit, jestli je to pravda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lada-vir Odesláno 4. srpna 2016 Sdílet Odesláno 4. srpna 2016 Mě připadá že tu pletete jablka z hruškami. technická podpora je 24/7 v týdnu na telefonu které pomůže po telefonu, to o čem se tu bavíte je servis kdy se plánuje výjezd technika a to snad každý pochopí že nebude probíhat stylem zavolám a za 10 muinut u mě bude klepat servisák. Servis se plánuje vetšinou na další pracovní den (to že voláš v pátek večer tak hold to na pondělí) kolik by asi muselo být servisních techniků aby toto šlo zařídit a pak by asi cena internetu byla několika násobně vetší a to také nikdo nechce. A servisní technik když přijede tak hold dle vašeho popisu pochopil že uhodil blesk a odešel modem (zase technická podpora kam jste volal problém si ověřuje jestli je problém u vás nebo v celém domě -ulici atd, pak by ani neplánovala servis k vám domů, ale bylo by řešeno asi jinak než že pošlou technika takto k vám) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bill Odesláno 5. září 2016 Sdílet Odesláno 5. září 2016 Technická podpora 24/7 je v současné době jen mýtus. V pozdějších večerních a nočních hodinách se na technika (UPC Business) nedovoláte. Automat vám oznámí, že jsou všichni strašně vytíženi, že si máte zavolat následující pracovní den a zavěsí vám to. To je tedy podpora na dvě věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Lula Odesláno 11. října 2016 Sdílet Odesláno 11. října 2016 Antik v Kosiciach ma 50 000 klientov, o mnoho menej ako CZ UPC a ponuka live podporu. Platim 17,92eur. Ak ide o neopodstatneny vyjazd musim zaplatit 20euro. Co sa este nikdy nestalo. Ano Antik internet je najlepsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.