Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím.

 

Momentálně mám problém s rychlostí mého připojení. Zvláštní je, že je tento problém pouze u stolního PC. Pokud připojím nějaký notebook, rychlost je taková, jaká má být. Co se týče internetu, měl bych mít cca 250/25. Po připojení stolního PC je rychlost 10/0,14. Po připojení k notebookům je rychlost normální. Vše připojuji přes stejný kabel a přímo z modemu.

 

Stolní PC je staré cca 2 měsíce a do dnešního dne nebyl problém. Antivir žádné viry nenašel (projížděno 2x), neběží žádné stahování ani aktualizace. Bylo mi řečeno, že je modem správně nastaven a neměl by v něm být problém, ale člověk nikdy neví. Zítra by měl dorazit technik a zkontrolovat modem. Sem píšu proto, protože se mi nezdá, že by to bylo modemem, jelikož je problém pouze u jednoho PC. A rád bych to opravil co nejdřív - je to celkem otravný...

 

Ocením jakékoliv rady, tipy a pokud bude třeba, dodám jakékoliv další informace.

 

PC specifikace:

MB: MSI Z170A GAMING M3 - Intel Z170

CPU: Intel Core i5-6600K

RAM: Crucial Ballistix Sport LT Red 8GB DDR4 2400

GPU: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

PSU: Corsair RMx Series RM650x 650W

Odesláno

Co máte za modem?

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Také bych tipl síťovou kartu, resp. třeba její špatný ovladač... i když už jsem zažil i intoleranci některých síťovek na konkrétní typ kabelu, takže i když na ostatních PC to jede normálně a kabel je stejný, neznamená to, že to jím nemůže být... preventivně bych rovněž vyzkoušel jiný...

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha
Odesláno

Jen upozorním že výjezd technika je v tomto případě zpoplatněn, aby ses pak nedivil na faktuře částce 404,- za servisní výjezd

jestli to jde na jiném PC v pohodě tak závada v modemu (problém UPC) nebude

 

Zkusil bych aktualizovat ovladač nebo naopak nahrát starší, kouknout na nastavení jestli nemáš na SK nastavenou na tvrdo speed & Duplex na 10 Mbps

Odesláno

Nejsem odborník, ale pro PC mi pomohlo: úplně vypnout PC (vypínačem obvykle vzadu) a po chvíli opět PC zapnout.

Odesláno

No, tak teda můžu říct, že jsem to nějak opravil už včera tím, že jsem zadal 3 příkazy do cmd a následný restart:

 

netsh winsock reset catalog

netsh int ipv4 reset reset.log

netsh int ipv6 reset reset.log

 

Dnes se ten problém vrátil, ale tentokrát stačil samotný restart. Takže nejspíš ty commandy byly zbytečný, nebo možná ne, jsem z toho už jelen :D

Odesláno

Bude to ovladačem, nebo nastavením síťovky - podíval bych se do vlastností jestli tam není zapnutý Jumbo Frame nekompatibilní s modemem/routerem.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha
Odesláno

Jak už tu kolegové psali, překontroluj nastavení síťové karty v PC. Měla by být nastavena rychlost i duplex na auto. Pokud je modem na auto (jakože ve výchzím nastavení by tak měl být), tak i když máš v PC natvrdo nastaveno třeba 100Mbps, tak modemu autonegotiation nemusí projít (protože natvrdo nastavená karta autonegotiation nedělá) a přepne se na "nejjistějších" 10Mbps, half duplex.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community