Návštěvník YABAKA Odesláno 18. ledna 2017 Sdílet Odesláno 18. ledna 2017 Provider si může zdražovat jak chce, vůbec to nemusí kopírovat ani inflaci a ani nic jinýho, je to prostě jeho rozhodnutí a jestli s tím má klient problém, tak může smlouvu bez sankcí ukončit ke dni změny. Všechno ostatní jsou akorát filozofický tlachy o ničem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 18. ledna 2017 Sdílet Odesláno 18. ledna 2017 YABAKA: ono když máš slíbenou tu cenu po dobu platnosti smlouvy (která je psaná na neomezenou dobu), tak by se ta smlouva dodržovať měla, viď? Sám jsi to nedávno říkal, ať si lidi nestěžují, když odejdou dřív a musí něco doplácet. Proč to není aji opačně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 18. ledna 2017 Sdílet Odesláno 18. ledna 2017 Pokud má někdo od UPC písemnou garanci ceny po celou dobu trvání smlouvy a UPC to chce bez jeho souhlasu měnit směrem nahoru, tak ať se dotyčný obrátí na ČTÚ. Tady se asi nic jinýho vymyslet nedá a už vůbec ne běsnit někde na fóru, který ani není oficiální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bucky Kid Odesláno 18. ledna 2017 Sdílet Odesláno 18. ledna 2017 Smlouva na neomezenou dobu s garancí fixní ceny mi připadá jako nesmysl,minimálně jsem se s ničím podobným dosud nesetkal. Vzhledem k inflaci na tom nemůže žádná firma vydělat. Sent from my phone by Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 18. ledna 2017 Sdílet Odesláno 18. ledna 2017 Me tedy za 8 let zvysili cemu 2x pri zvyseni rychlosti. To tak sotva pokryje inflaci. Tolik tedy ke kazdorocnimu zvysovani cen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roger Odesláno 18. ledna 2017 Sdílet Odesláno 18. ledna 2017 JirkaH: dobre, ja vam to budu verit, ale jsou ruzne tarify, treba mate nejaky vyssi tarif nebo dost mozna kombinaci, resp. balicek inet + TV. Z me zkusenosti u tech nejnizsich inetovych tarifu je to zdrazovani (nazyvane zmena sluzeb) skutecne uz prakticky kazdy rok. To zase verte vy mne. Nejde jen o oto samotne plizive zdrazovani, ale kazdorocni zbytecne zmeny obtezuji, nuti cloveka necemu se venovat, koumat, zvazovat, zda nema smlouvu ukoncit, to musi stihnout v casovem limitu, zatimco oni si sami stanovi okamzik, kdy tzv. zmeni sluzbu, dle libosti. To neni u mne vyrovnane postveni operatora a zakaznika. Kdyby tu cenu navysili treba jednou za 4 roky, kdyz budu brat nejakou inflaci, tak je to uz lepsi, ale to by to museli asi dat zdrazeni o vetsi procento nez takhle kazdorocne. Jenze oni to schvalne delaji salamovou metodou kazdy rok o mensi kousek, protoze predpokladaji (bohuzel asi spravne), ze nad timto zpusobem zdrazovani vetsina lidi mavne rukou. Kdyby najednou zdrazili treba o 25%, tak to bude vypovedi...Mne tahle metoda ale hodne stve. Podobnym zpusobem to snad nedela ani O2, i kdyz to je jinak aktualne premiantem mezi operatorskymi smejdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roger Odesláno 18. ledna 2017 Sdílet Odesláno 18. ledna 2017 PS jeste mne dostava, jak pri kazde zmene ceny pisou do mailu: "Pokud byste se rozhodli odstoupit od smlouvy na zaklade teto zmeny sluzby, muzete tak ucinit do data zmeny sluzby, ale dejte nam prosim vedet co nejdrive, abychom Vasi zadost stihli technicky zpracovat" (necituji doslova) Vubec nevim, proc bych jim mel vychazet vstric a a v pripade zruseni sluzby jim davat vedet co nejdriv (akorat bych dosahl toho, ze mi mozna driv odpoji ten internet, pravdepodobne hned nasledujici den po dni zmeny, tedy ze by dodavka internetu nepresahla ani o nekolik dni do dalsiho mesice) oni si vymysleli zmenu ceny, tak je to jejich problem, musi v tomto pripade akceptovat vypoved i posledni den pred zmenou sluzby (ne-li v den zmeny, to nevim), nastesti uz maji v Praze Nuslich pobocku, kdce to lze se stemplem vyridit i odevzdat modem. Nechapu, proc bych mel byt sam proti sobe. Na tehle veticce z jejich upozorneni mne bavi, jak oni pozadujou od zakaznika laskavost, kterou ovsem sami zakaznikovi nejsou ochotni prokazat (napr. kdyz se clovek s nimi chce na necem individualne domluvit). Vstricnost si predstavujou jednostrannou. Aspon ze v tom informacnim mailu uz nepisou jak driv psavali: "V pripade odstoupeni od smlouvy nam dejte vedet nejpozdeji do 14 dnu pred planovanym datem zmeny sluzby, abychom to stihli technicky blabla". To nemelo absolutne zadnou oporu v zakone, zrejme to i u nich nakonec nekoho trklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. ledna 2017 Sdílet Odesláno 18. ledna 2017 V tom emailu co píší, prosí o info co nejdříve, jelikož třeba očekávají, že to bude chtít vypovědět více lidí, tak aby to stihli zpracovat, popř. se zkusit domluvit na něčem jiném. A odpojení je tam psané, k datu změny resp. k datu vypršení původních podmínek. Pravděpodobně jste měl tarif 5, poté 10 a nyní nově 30. To, že se zvláště ty nejnižší tarify mění je přirozený, EU chce mít vyšší průměr rychlosti, UPC chce mít také vyšší rychlosti u zákazníků. O2 zatím nemá technologii, kterou by mohla masově nasadit, aby mohli udělat vyšší rychlosti a jejich tarify jsou většinou spíše k smíchu (hlavně ta reálná podoba u zákazníka). A k tomu poslednímu, nemělo to oporu nikde, chybělo tam prosím. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roger Odesláno 19. ledna 2017 Sdílet Odesláno 19. ledna 2017 Jako ze jsem v te citaci mailu zapomnel uvest "prosim"? To je mozne, ze to tam psali, ale stejne nevim, proc bych jako zakaznik mel usilovat o nejaky 14-denni predstih jenom proto, ze si to oni preji. Zmenu si vymysleli oni, tak to musi stihnout i treba za jeden den. Ze se ma umysl zrusit net nahlasit nejpozdeji do data zmeny je ciste formalni zalezitost, aby to bylo podle zakona, ale technicky to muzou odpojit kdykoli potom. Nevidim zadny problem v tom, kdyz treba jeste tyden po datu zmeny budou poskytovat internet bez smlouvy, pokud to nejsou schopni narychli vypnout. Nebo vy byste v tom videl nepripustnou vyhodu pro odchazejiciho zakaznika? Jenom si clovek v tomto pripade musi pohlidat vraceni modemu, pokud ho ma pronajaty, na to jsou stanoveny nejake lhuty. Jinak s tim O2 mate samozrejme pravdu, to je tragedie, rychlosti jsou casto mizerne a ceny naprosto neodpovidajici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 19. ledna 2017 Sdílet Odesláno 19. ledna 2017 Mel jsem 1Mbit ... zvedli na 2Mbit bez zmeny ceny ... zvedli na 10Mbit + cena ... zvedli na 30Mbit + cena. Jsem si jist, ze co zakaznik to jina zkusenost, ale i tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.