Návštěvník Gaper Odesláno 7. září 2016 Sdílet Odesláno 7. září 2016 Předem uvádím, že věc ještě není vyřízená a čekám na reakci reklamačního odd. Před rokem jsem si telefonicky objednal navýšení rychlosti připojení internetu z 120+ Fieber na 200+. První a v podstatě jedinou změnu jsem zaznamenal při vyúčtování. Po pár měsících jsem volal na zákaznické odd. že rychlost měřená i na jejich stránkách ( kde ji vždy naměří oproti jiným webům jako rychlejší ) ukazuje rychlost připojení kolem 130. Po prověření linky mi řekli, že u nich je vše v pořádku a že mám asi v PC kartu která neumožňuje vyšší rychlost. Technicky těmto věcem nerozumí a a tak chvíli trvalo, že jsem si nechal ověřit že moje PC zvládne i rychlost 1000. Je pravda, že jsem to pak neřešil. Někdy před prázdniami jsem k nim volal, jestli nemají silnější modem že mi Wi-fi nepokrývá celý byt. neměli... Zareagoval jsem tedy na reklamu na nový silnější modem a zavolal k nim že bych rád aby mi ten starý vyměnili za ten nový silnější. Slečna nevěděla jestli to jde a tak mi slíbila, že to zjistí a zavolá. No jistě že nevolala... Po necelém týdnu jsem tedy volal znovu a jen jsem dořekl o co mi jde, jiná slečna povídá, VIDÍM TU, ŽE MÁTE INTERNET 200+ A MODEM CO MÁTE UMOŽŇUJE MAX. RYCHLOST 130, tak si domluvíme datum výměny. Málem mě porazilo... Tak oni pokaždé když jsem k nim volal viděli, že platím rychlost 200, ale nechali mi modem, který tuto rychlost neumožňuje. Tomu říkám slušnej ojeb. Korunu tomu nasadili, když jsem reklamoval vyúčtování služeb za rok zpětně, kdy mi pán stále dokola jako kafemlýnek opakoval, že jsem měl kdykoli možnost požádat o výměnu modemu což jsem neučinil. Marně jsem mu vysvětloval, že tomu přeci technicky nerozumím a od toho si platím je a měli mi říct, že je potřeba vyměnit modem respektive to měli udělat automaticky. uzavřel to tím že mi přijde vyjádření k reklamaci a že stejně podle jejich obchodních podmínek můžu reklamovat vyúčtování pouze do dvou měsíců. Vsadím se, že takto okrádají i spoustu dalších technicky neznalých lidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník upcman Odesláno 7. září 2016 Sdílet Odesláno 7. září 2016 Sice neviem ti pomoct ale rad sa podelim o skusenost. Na slovensku slovenska posta spustila sluzbu, ze pri dorucovani posty namiesto papierika do schranky zaslu email. Elektronicka doporucenka. Trebalo mi cakat cele 4 mesiace kym mi prisla doporucene posta aby som mohol otestovat sluzbu. Ako to vyzera v praxi? Email notifikacia bola dorucena az o 9 rano co je dost neskoro. Prisiel som na postu s kartickou, pracovnicka posty mi oznamila ze ona potrebuje ciarovy kod z emailu aby naskenovala zasielku. Kedze som mal stary telefon bez internetu. Bol som nuteny si zacat buchat hlavu o stolik kedy zavolala veducu a veduca 20 minutovou instruktazou vysvetlila ako to ma dohladat inac. Tato sluzba mi mala povodne usetrit cas na poste a papieriky v postovej schranke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Gaper Odesláno 23. září 2016 Sdílet Odesláno 23. září 2016 Tonem hlasu prozrazujícím velikou legraci mi oznámili že dle jejich obchodních podmínek můžu reklamovat vyúčtování do 2 měsíců a pokud jde starší mám smůlu. Dali mi tedy za poslední dva měsíce slevu 300 v dalšího vyúčtování a tím to pro ně končí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.