Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

máme na byte nový router od UPC (ten z reklamy), ale v některých telefonech nejde název routeru vůbec vidět mezi všemi dalšími dostupnými wi-fi signály v domě a telefon se na něj nepřipojí. Všechny do teď zkoušené notebooky a i některé telefony router viděly, na jiných telefonech to ale vidět nebylo.

Děkuji za rady.

Odesláno

a co to je za telefon?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Jeden telefon je Microsoft se systémem Windows 10 a druhý Samsung, ale typ Androidu nevím. Na dalších telefonech s Androidem wi-fi jela.

Odesláno

Možná WiFi v routeru pracuje v n módu, zatímco některý telefony jenom v b/g. Nebo je WiFi nastavená na kanál 13, s čímž mají některý telefony taky problém. V krajním případě pak WiFi pracuje v 5GHz a ne v 2,4GHz (což je ale spíš teoretická varianta).

Odesláno

Resetuj router do továrního nastavení. Potom si v nastavení routeru pojmenuj sítě každou jiným názvem, pak uvidíš sítě dvě, jednu 2,4GHz a druhou 5GHz. Zařízení podporující 5GHz připojuj na 5GHz, zbytek na 2,4GHz.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community