Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Přišly mi milé maily od UPC informující o tom, že od 1.2.2017 budu šťastným platícím uživatelem služby Telefon EU Business, kterou prostě budu mít ať chci nebo nechci, protože "v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků".

 

a jako bonus "Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď."

 

To jsou na tom fakt tak blbě, že musí vymýšlet podobné hovadiny?

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/5332-bude%C5%A1-m%C3%ADt-telefon-eu-business-a-basta/
Sdílet na ostatní stránky

Jó kdyby jenom automatická aktivace služeb, které nevyužíváte, ale ani nechcete využívat. S navýšením ceny o necelé kilo. Ale zároveň přechod na roční výpovědní lhůtu... a zavedení výpalného 700,- za každý měsíc do výročí ... to si snad dělají prdel ubožáci ...

 

Vážený zákazníku,

 

v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků. Zkvalitňujeme síť, zavádíme nové balíčky služeb, optimalizujeme technické, provozní i organizační podmínky. Z těchto důvodů převedeme k 1. 2. 2017 Vaše služby na smlouvě s variabilním symbolem *** na nový výhodný balíček:

 

  • V ceně internetu získáte zdarma hlasovou službu Telefon EU Business, díky které můžete volat na pevné i mobilní linky v rámci ČR i do všech zemí EU. Hovorné nad rámec je účtováno zvlášť dle platného ceníku.
  • Vaše celkové vyúčtování bude činit 1334,21 Kč bez DPH měsíčně.
  • Nastavení ostatních služeb zůstává beze změny.

 

Kromě toho můžete nadále využívat výhod UPC Business, jako je speciální zákaznická linka pro firemní zákazníky, pevná IP adresa, antivirový program a další doplňkové služby pro podnikatele zdarma.

 

V případě, že hradíte služby naší společnosti trvalým příkazem nebo přímým inkasem z účtu, nezapomeňte, prosím, změnit částku trvalého příkazu, popřípadě upravit limit přímého inkasa z účtu ve Vaší bance.

 

Vaše telefonní číslo k využívání hlasové služby pro pevnou linku je XXX XXX XXX. K volání můžete využít vlastní analogový telefon. V případě, že budete mít zájem o poskytnutí telefonního přístroje za výhodných podmínek od nás, neváhejte nás kontaktovat na čísle 241 005 200.

 

Zároveň bychom Vás rádi informovali, že od 1. 2. 2017 se na Vás budou vztahovat nové Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika pro podnikatele a Ceník služeb. V rámci této změny se mění podmínky pro ukončení smlouvy. Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď. Smlouvu i jednotlivou službu lze i před uplynutím doby určité vypovědět s výpovědní dobou 1 měsíc, která běží od prvního dne následujícího měsíce po jejím doručení, ale v případě ukončení smlouvy či jednotlivé služby před uplynutím doby určité Vám vznikne povinnost uhradit smluvní pokutu ve výši 700 Kč za každý celý kalendářní měsíc do uplynutí doby určité. Pokud Vám v současné době podle smlouvy běží minimální doba užívání, bude počátek doby určité Vaší smlouvy shodný s počátkem této minimální doby užívání. Pokud Vám již minimální doba užívání uplynula, bude počátek doby určité Vaší smlouvy nastaven na 1. 2. 2017. Plné znění nových Všeobecných obchodních podmínek a dalších dokumentů naleznete na business.upc.cz/vop.

 

Máte-li jakékoli dotazy, volejte naše Klientské centrum na čísle 241 005 200.

 

Dovolujeme si Vás upozornit, že máte ze zákona právo ke dni 1. 2. 2017 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Neradi bychom se s Vámi rozloučili, ale pokud se takto rozhodnete, písemně nás prosím informujte co nejdříve – ideálně do 15. 1. 2017, abychom byli schopni Vaši žádost včas zpracovat, nejpozději však do data změny služby.

 

Těšíme se, že Vám i nadále budeme moci nabízet spoustu zajímavých novinek ze světa vysokorychlostního internetu a digitální televize.

 

 

Marián Holý

B2B Director CZ & SK

Návštěvník YABAKA

Ano, jinej. Mnohem slušnější. Navrhnou změnu a ke dni účinnosti může kdokoliv, kdo nesouhlasí, bez sankcí odstoupit. Kromě toho není problém UPC kontaktovat a domluvit si něco jinýho. Nedělal bych z komára velblouda.

Návštěvník warman

Jak to tak čtu, tak toto upc docela přehnalo. V práci máme O2 (cca 60 čísel) a takovou změnu podmínek by si nedovolili (a je celkem jedno jestli se jedná o mobil či internet).

Návštěvník YABAKA

Ti by to rovnou zdražili, jako třeba bytový stanice na pevný lince, kde všem nacpali neomezený volání za 3 stovky, byť je úplně jasný, že právě pevnou mají tak akorát důchodci, kterým je nějaký neomezený volání na dvě věci.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...