Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník YABAKA

Jo, balíčková sleva je možná za balíčky, leč tady o čem píšu je sleva na každej produkt sólo, takže TV s cenou dle ceníku a následně poskytnutá sleva, to samý internet a to samý telefon. Všechno pěkně rozepsaný ve vyúčtování položka po položce. V každým případě je teď výhodnější ta pokuta 7 stovek a rok závazek, než dřív nutnost doplácení věrnostní slevy a závazek roky dva.

  • po 2 týdnech...

Takže zítra je poslední den provozu naší vypovězené služby...V mezidobí hovor z retenčního oddělení s nabídkou slevy ale nikoliv zrušení pokuty 700 Kč, takže výpověď běžela dále. Dále v průběhu další pokus z naší strany v podobě dotazu emailem zda se jejich názor nemění a opravdu nechtějí i nadále naše peníze, odpověď že nemění a nechtějí. Dnes 30.1.2017 další telefonát ze strany UPC s tím, že si tam prý "znovu sedli a dali hlavy dohromady" a rozhodli se, že situaci jako naše v rámci dlouhodobých vztahů se bude řešit výjimkou z platných podmínek a nebude na nás aplikována pokuta 700 Kč. K tomu zaslali potvrzení.

Takže zítra je poslední den provozu naší vypovězené služby...V mezidobí hovor z retenčního oddělení s nabídkou slevy ale nikoliv zrušení pokuty 700 Kč, takže výpověď běžela dále. Dále v průběhu další pokus z naší strany v podobě dotazu emailem zda se jejich názor nemění a opravdu nechtějí i nadále naše peníze, odpověď že nemění a nechtějí. Dnes 30.1.2017 další telefonát ze strany UPC s tím, že si tam prý "znovu sedli a dali hlavy dohromady" a rozhodli se, že situaci jako naše v rámci dlouhodobých vztahů se bude řešit výjimkou z platných podmínek a nebude na nás aplikována pokuta 700 Kč. K tomu zaslali potvrzení.

 

Ty woe "InteLigentní Danieli, jseš fakt borec :shock: Ty musíš mít teda bab :) Předpokládám že na to "sezení" a "dávání hlav dohromady" přijel i ten "nejvyšší" z centrály UPC. A s kým konkrétně máš ty dlouhodobé vztahy :?: Já jsem u této kabelovky přes 20let a zatím jsem žádný dlouhodobý vztah nenavázal. Ale je možné že mi v tom bránilo to, že jsem už 36 let šťastně ženatý :)

Mame tu jejich "sluzbu" jako zalohu tak mi to bylo jedno a vysedel jsem to az uplne do konce. Ze to takto nakonec dopadne jsem uz tak nejak tusil, ale cekal jsem to drive. Dnes rano uz jsem vazne veril, ze to zitra vypnou, ale pak se to stalo a zazvonil telefon :-) Tak tu hru s nimi budem hrat zase dal.

 

Je to skoda, maji v rukou uzasnou technologii, ale diky forme prodeje se vice mluvi o jejich pokutach a podminkach nez o unikatnich parametrech sluzeb.

Návštěvník YABAKA

Ale prdlajs se mluví, v celkovým počtu klientů se to řeší tady na spešl fóru o UPC (což je počet lidí spočítatelných tak na prstech jedný ruky) a občas si někdo někde postěžuje. Jinak nic, ty statisíce lidí a tisíce firem to vůbec neřeší. Už proto, že všemožný pokuty, závazky a další má dneska každej, od mobilních operátorů, přes kabelovky, po dodavatele energií a vlastně všichni, co poskytují nějakou obdobnou službu.

Návštěvník malda

Tak koukam, ze jsem asi vymeknul zbytecne brzo - sice nabidnuta sleva + navyseni rychlosti, ale s novymi podminkami. V pondeli to bude mesic od telefonatu s retencnim a stale se nic nedeje (ac slibeno, ze to stihnou nastavit do konce ledna). Tak holt si telefonat asi zopakuju

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...