Návštěvník malda Odesláno 5. ledna 2018 Sdílet Odesláno 5. ledna 2018 Zdravim. Na konci unora mi konci prvni rok smlouvy ma dobu urcitou. S vyuctovanim chodi tato informace "Vaše věrnostní období pro službu končí dne : 28.02.2018". Konci timto datem dohodnuta retence, nebo je treba opet prudit na infolince? Netusite nekdo? V podminkach je ustanoveni: "Po uplynutí doby určité se Smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, na kterou byla uzavřena, a to za stejných podmínek, pokud není ve Smlouvě uvedeno jinak." - takze bych to chapal, ze jsem smlouvu na dobu urcitou uzavrel za nejakych podminek (sleva) a bude to pokracovat. Nechtel bych ale byt prekvapen s vyuctovanim v breznu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 5. ledna 2018 Sdílet Odesláno 5. ledna 2018 Bude to pokračovat. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpa Odesláno 5. ledna 2018 Sdílet Odesláno 5. ledna 2018 Ale může se stát, že máte nějakou službu zvýhodněnou na 12 měsíců. To pak pokračovat nemusí. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník malda Odesláno 6. ledna 2018 Sdílet Odesláno 6. ledna 2018 Vsechno jsem domlouval a ujistoval se, ze bude "naporad", pisemne ale samozrejme nic nemam. Tak se asi telefonatu nevyhnu, pro jistotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.