Návštěvník Dragokazov Odesláno 23. prosince 2016 Sdílet Odesláno 23. prosince 2016 Tak UPC údajně na další faktuře částku, kterou navýšili vráti, ale proč ji navýšili již nyní nedokázal zatím nikdo vysvětlit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 23. prosince 2016 Sdílet Odesláno 23. prosince 2016 Ne nevypadalo to jako hoax. Postrádalo tu úplný smysl hoaxu. Toto je úzce směrovaný na zákazníky, kteří mají bussines tarif a každý měl jinou cenu (která se ovšem zvyšovala o stejnou částku). A hlavně nevím, jaký by to mělo důvod v tomto dělat hoax. Krom pár anonymů to sem postovali lidi, kteří mají několik desítek příspěvků, tak ani odsuď by nesměroval hoax. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. prosince 2016 Sdílet Odesláno 23. prosince 2016 Žádný hoax to není. Zřejmě si nějaký impotentní kretén v UPC usmyslel, že tímto způsobem vnutí neprodejnou službu firemní klientele. I když je s tím většina firem pošle tam, kam slunce nesvítí, něco vnuceno bude a prémie budou vyplaceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník malda Odesláno 27. prosince 2016 Sdílet Odesláno 27. prosince 2016 Tak uz jsem v tom taky, telefon mi teda narvat nechteji, ale nastvat me takovyma pokusama, to se jim povedlo Dnes dorazilo oznameni od UPC Business. Mam pro mne vyhovujici tarif 140/20, ktery mi nyni chteji v jednom kroku zhorsit (zpomaleni uploadu) i zdrazit (o cca 70Kc/mesic s DPH). Naposledy (6/2015) slo tyto zmeny odmitnout. Uz jsem vyjadril nesouhlas se zmenou a uvidime co s tim udela retencni oddeleni. Uz nekomu volali zpet? No a ke smluvni pokute jsem se radsi nevyjadroval, to proberu az s retencnim, to je pekna prasarna. malda Vážený zákazníku, v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků. Zkvalitňujeme síť, zavádíme nové balíčky služeb, optimalizujeme technické, provozní i organizační podmínky. Z těchto důvodů převedeme k 1. 3. 2017 Vaši stávající službu internetu na smlouvě s variabilním symbolem XXXXXXXX na Internet Fiber Business 150 s rychlostí stahování 150 Mb/s a odesílání 15 Mb/s. Jako bonus od nás získáte na 3 měsíce vyšší televizní tarif Premium Business s více než 100 programy. Vaše celkové vyúčtování bude činit 634,10 Kč bez DPH měsíčně. Nastavení ostatních služeb zůstává beze změny. Kromě toho můžete nadále využívat výhod UPC Business, jako je speciální zákaznická linka pro firemní zákazníky, pevná IP adresa, antivirový program a další doplňkové služby pro podnikatele zdarma. V případě, že hradíte služby naší společnosti trvalým příkazem nebo přímým inkasem z účtu, nezapomeňte, prosím, změnit částku trvalého příkazu, popřípadě upravit limit přímého inkasa z účtu ve Vaší bance. Zároveň bychom Vás rádi informovali, že od 1. 3. 2017 se na Vás budou vztahovat nové Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika pro podnikatele a Ceník služeb. V rámci této změny se mění podmínky pro ukončení smlouvy. Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď. Smlouvu i jednotlivou službu lze i před uplynutím doby určité vypovědět s výpovědní dobou 1 měsíc, která běží od prvního dne následujícího měsíce po jejím doručení, ale v případě ukončení smlouvy či jednotlivé služby před uplynutím doby určité Vám vznikne povinnost uhradit smluvní pokutu ve výši 700 Kč za každý celý kalendářní měsíc do uplynutí doby určité. Pokud Vám v současné době podle smlouvy běží minimální doba užívání, bude počátek doby určité Vaší smlouvy shodný s počátkem této minimální doby užívání. Pokud Vám již minimální doba užívání uplynula, bude počátek doby určité Vaší smlouvy nastaven na 1. 3. 2017. Plné znění nových Všeobecných obchodních podmínek a dalších dokumentů naleznete na business.upc.cz/vop. Máte-li jakékoli dotazy, volejte naše Klientské centrum na čísle 241 005 200. Dovolujeme si Vás upozornit, že máte ze zákona právo ke dni 1. 3. 2017 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Neradi bychom se s Vámi rozloučili, ale pokud se takto rozhodnete, písemně nás prosím informujte co nejdříve – ideálně do 14. 2. 2017, abychom byli schopni Vaši žádost včas zpracovat, nejpozději však do data změny služby. Těšíme se, že Vám i nadále budeme moci nabízet spoustu zajímavých novinek ze světa vysokorychlostního internetu a digitální televize. Marián Holý B2B Director CZ & SK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. prosince 2016 Sdílet Odesláno 27. prosince 2016 Tak mně už volali - vše zůstává při starém, žádný telefon, žádná vyšší rychlost netu, žádné navýšení ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 27. prosince 2016 Sdílet Odesláno 27. prosince 2016 A co povinný závazek na 12 měsíců s automatickým prodlužováním? Ten mě osobně zajímá nejvíce při těchto změnách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. prosince 2016 Sdílet Odesláno 27. prosince 2016 Ten jsem neřešil, já měl stejně závazek snad na 24 měsíců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník malda Odesláno 27. prosince 2016 Sdílet Odesláno 27. prosince 2016 Sigmund: OK, diky za pozitivni zpravu. Presne takhle to bylo i minule, stacilo zmeny odmitnout. Holt jim na tyhle pokusy vzdycky nekdo skoci Dragokazov: napisu sem az zavolaji, zavazek budu urcite resit, sam uz mam na neurcito (24M zavazek mi skoncil par mesicu zpet)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hujer Odesláno 27. prosince 2016 Sdílet Odesláno 27. prosince 2016 A to jako zavolají oni sami od sebe? A nebo jste je pánové nějak popostrčili? Sent from mTalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. prosince 2016 Sdílet Odesláno 27. prosince 2016 Je třeba tam zavolat a vyjádřit nesouhlas s navrhovanými změnami. Operátorka to předá příslušnému oddělení (B2B) a od nich by se měl někdo ozvat vám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.