Návštěvník YABAKA Odesláno 14. ledna 2017 Sdílet Odesláno 14. ledna 2017 Jo, balíčková sleva je možná za balíčky, leč tady o čem píšu je sleva na každej produkt sólo, takže TV s cenou dle ceníku a následně poskytnutá sleva, to samý internet a to samý telefon. Všechno pěkně rozepsaný ve vyúčtování položka po položce. V každým případě je teď výhodnější ta pokuta 7 stovek a rok závazek, než dřív nutnost doplácení věrnostní slevy a závazek roky dva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 19. ledna 2017 Sdílet Odesláno 19. ledna 2017 Tak jenom zajímavost, dle tvrzení operátora se zvedla doba odezvy retencí ze 2 dní na 10 dní, protože údajně spousta klientů se změnami nesouhlasí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. ledna 2017 Sdílet Odesláno 19. ledna 2017 for Dragokazov Člověče, ty ještě nejsi u Pody Už je to víc jak měsíc co jsi tady "vyhrožoval" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 30. ledna 2017 Sdílet Odesláno 30. ledna 2017 Takže zítra je poslední den provozu naší vypovězené služby...V mezidobí hovor z retenčního oddělení s nabídkou slevy ale nikoliv zrušení pokuty 700 Kč, takže výpověď běžela dále. Dále v průběhu další pokus z naší strany v podobě dotazu emailem zda se jejich názor nemění a opravdu nechtějí i nadále naše peníze, odpověď že nemění a nechtějí. Dnes 30.1.2017 další telefonát ze strany UPC s tím, že si tam prý "znovu sedli a dali hlavy dohromady" a rozhodli se, že situaci jako naše v rámci dlouhodobých vztahů se bude řešit výjimkou z platných podmínek a nebude na nás aplikována pokuta 700 Kč. K tomu zaslali potvrzení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 30. ledna 2017 Autor Sdílet Odesláno 30. ledna 2017 Oni to prostě jsou jen takoví malí zbabělí vyděrači... Člověk si nad nima může leda tak odplivnout. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 30. ledna 2017 Sdílet Odesláno 30. ledna 2017 Takže zítra je poslední den provozu naší vypovězené služby...V mezidobí hovor z retenčního oddělení s nabídkou slevy ale nikoliv zrušení pokuty 700 Kč, takže výpověď běžela dále. Dále v průběhu další pokus z naší strany v podobě dotazu emailem zda se jejich názor nemění a opravdu nechtějí i nadále naše peníze, odpověď že nemění a nechtějí. Dnes 30.1.2017 další telefonát ze strany UPC s tím, že si tam prý "znovu sedli a dali hlavy dohromady" a rozhodli se, že situaci jako naše v rámci dlouhodobých vztahů se bude řešit výjimkou z platných podmínek a nebude na nás aplikována pokuta 700 Kč. K tomu zaslali potvrzení. Ty woe "InteLigentní Danieli, jseš fakt borec Ty musíš mít teda bab Předpokládám že na to "sezení" a "dávání hlav dohromady" přijel i ten "nejvyšší" z centrály UPC. A s kým konkrétně máš ty dlouhodobé vztahy Já jsem u této kabelovky přes 20let a zatím jsem žádný dlouhodobý vztah nenavázal. Ale je možné že mi v tom bránilo to, že jsem už 36 let šťastně ženatý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 30. ledna 2017 Sdílet Odesláno 30. ledna 2017 Mame tu jejich "sluzbu" jako zalohu tak mi to bylo jedno a vysedel jsem to az uplne do konce. Ze to takto nakonec dopadne jsem uz tak nejak tusil, ale cekal jsem to drive. Dnes rano uz jsem vazne veril, ze to zitra vypnou, ale pak se to stalo a zazvonil telefon Tak tu hru s nimi budem hrat zase dal. Je to skoda, maji v rukou uzasnou technologii, ale diky forme prodeje se vice mluvi o jejich pokutach a podminkach nez o unikatnich parametrech sluzeb. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 31. ledna 2017 Sdílet Odesláno 31. ledna 2017 Ale prdlajs se mluví, v celkovým počtu klientů se to řeší tady na spešl fóru o UPC (což je počet lidí spočítatelných tak na prstech jedný ruky) a občas si někdo někde postěžuje. Jinak nic, ty statisíce lidí a tisíce firem to vůbec neřeší. Už proto, že všemožný pokuty, závazky a další má dneska každej, od mobilních operátorů, přes kabelovky, po dodavatele energií a vlastně všichni, co poskytují nějakou obdobnou službu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neo_Moucha Odesláno 31. ledna 2017 Sdílet Odesláno 31. ledna 2017 budeš mít Telefon EU Business a basta a nebudu, a basta Citovat Jiná služba Jiná služba Komplet Bílá krabice Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník malda Odesláno 4. února 2017 Sdílet Odesláno 4. února 2017 Tak koukam, ze jsem asi vymeknul zbytecne brzo - sice nabidnuta sleva + navyseni rychlosti, ale s novymi podminkami. V pondeli to bude mesic od telefonatu s retencnim a stale se nic nedeje (ac slibeno, ze to stihnou nastavit do konce ledna). Tak holt si telefonat asi zopakuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.