Návštěvník Tur21 Odesláno 4. ledna 2017 Sdílet Odesláno 4. ledna 2017 Zdar. Jakmile zadám dle návodu na UPC http://192.168.0.1/ tak to napíše Tento web není dostupný Odpověď webu 192.168.0.1 trvala příliš dlouho. To samé při http://192.168.1.1/. Jak tohle mohu vyřešit? Druhá věc, jakmile se změnit MAC adresu tak se mi změní pouze poslední dvě dvojčíslí IP a ne celá. Tohle vyřeším jak? Děkuji za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 4. ledna 2017 Sdílet Odesláno 4. ledna 2017 A není to 192.168.100.1 ? K druhému dotazu, tam nic nezmůžete, pro určitou oblast bude určitý rozsah IP adres. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tur21 Odesláno 4. ledna 2017 Sdílet Odesláno 4. ledna 2017 Dík. Divné, že to z manuálu nešlo. No, stejně se nedá přihlásit pomoc admin/admin. Jak to resetuje? ten čudlík na modemu který je nutné mačkat hrotem to pouze restartoval. K druhému dotazu. To vím ale minule jsem měnil i první dvě dvojčíslí. Tedy nějak by to mělo jít také. Takto se mění jen 1/2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tur21 Odesláno 4. ledna 2017 Sdílet Odesláno 4. ledna 2017 Tak první problém vyřešen, ještě ten druhý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 4. ledna 2017 Sdílet Odesláno 4. ledna 2017 Ony IP4 adresy pomalu docházejí, tak už třeba nebudou volné jiné. To tlačítko je třeba držet minimálně 10s. A zkusil bych přihlášení bez údajů (jméno i heslo nechat prázdné). Ale třeba poradí někdo jiný, já už si to nepamatuji. Nebo použít vyhledávání tady na fóru. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 4. ledna 2017 Sdílet Odesláno 4. ledna 2017 upc má hodně velký zásoby ipv4, tam nouze ještě dlouho nebude 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 5. ledna 2017 Sdílet Odesláno 5. ledna 2017 Podstatne ale je to, ze nic takove jako zmena IP "na druhe pozici" neni mozna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jobro Odesláno 6. ledna 2017 Sdílet Odesláno 6. ledna 2017 Tak první problém vyřešen, ještě ten druhý. Mohl bys prosím napsat, jak byl "problém" vyřešen? Mám totiž v paměti nejasnou vzpomínku na to, že i já byl v podobné situaci, kdy byla odmítnuta implicitní adresa do administrace Compalu 192.168.0.1 Nijak jsem se tím do hloubky nazabýval, protože to z ničeho nic začalo fungovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lukasK Odesláno 17. února 2019 Sdílet Odesláno 17. února 2019 Přidávám se s prosbou ke zveřejnění řešení k problému, kdy se nelze přihlásit k modemu skrze ani jednu adresu (prohlížeč vrací hlášku "vypršel čas spojení") Reset modemu nepomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 17. února 2019 Sdílet Odesláno 17. února 2019 Zkus se nějakým nástrojem (třeba advanced ip scanner) podívat, jestli modem najde a na jaké adrese. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.