Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdar. Jakmile zadám dle návodu na UPC http://192.168.0.1/ tak to napíše

 

Tento web není dostupný

Odpověď webu 192.168.0.1 trvala příliš dlouho.

 

To samé při http://192.168.1.1/.

 

 

Jak tohle mohu vyřešit?

 

Druhá věc, jakmile se změnit MAC adresu tak se mi změní pouze poslední dvě dvojčíslí IP a ne celá. Tohle vyřeším jak?

Děkuji za pomoc.

Odesláno

A není to 192.168.100.1 ?

 

K druhému dotazu, tam nic nezmůžete, pro určitou oblast bude určitý rozsah IP adres.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Dík. Divné, že to z manuálu nešlo. No, stejně se nedá přihlásit pomoc admin/admin. Jak to resetuje? ten čudlík na modemu který je nutné mačkat hrotem to pouze restartoval.

 

K druhému dotazu. To vím ale minule jsem měnil i první dvě dvojčíslí. Tedy nějak by to mělo jít také. Takto se mění jen 1/2

Odesláno

Tak první problém vyřešen, ještě ten druhý.

Odesláno

Ony IP4 adresy pomalu docházejí, tak už třeba nebudou volné jiné. To tlačítko je třeba držet minimálně 10s. A zkusil bych přihlášení bez údajů (jméno i heslo nechat prázdné). Ale třeba poradí někdo jiný, já už si to nepamatuji. Nebo použít vyhledávání tady na fóru.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Podstatne ale je to, ze nic takove jako zmena IP "na druhe pozici" neni mozna.

Odesláno
Tak první problém vyřešen, ještě ten druhý.

Mohl bys prosím napsat, jak byl "problém" vyřešen? Mám totiž v paměti nejasnou vzpomínku na to, že i já byl v podobné situaci, kdy byla odmítnuta implicitní adresa do administrace Compalu 192.168.0.1

Nijak jsem se tím do hloubky nazabýval, protože to z ničeho nic začalo fungovat...

  • Po letech...
Odesláno

Přidávám se s prosbou ke zveřejnění řešení k problému, kdy se nelze přihlásit k modemu skrze ani jednu adresu (prohlížeč vrací hlášku "vypršel čas spojení") Reset modemu nepomohl.

Odesláno

Zkus se nějakým nástrojem (třeba advanced ip scanner) podívat, jestli modem najde a na jaké adrese.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community