Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ahoj prosím o radu zda mohu něco udělat. Mám tv samsung UE50J6282 a nově od UPC CA modul.

na TV mám poslední firmware.

Zatím velmi nespecifikovaně, když je TV chvíli vypnutá, at pouze ovladačem anebo tlačítkem na prodlužovačce, občas a opravdu říkám občas se stane, že u některých stanic mi CA modul napíše

že je signál zakódovaný a že je potřeba vložit modul. Zajímavé je, ale že některé stanice ale fungují.

Tady musím doplnit že v tu chvíli fungují zřejmě pouze nezakodované kanalý a těch je pouze pár, třeba ČT

 

Jediné co zatím umím je modul vytáhnout a znova zapojit. a pak se teprve objeví hláška že modul je správně naistalovaný.

 

Je v háji TV nebo modul???...Nevíte jak na modul nahrát nový firmware??...Zapomněl jsem něco udělat??

 

 

Děkuji za rady

Odesláno

Když máš v TV poslední firmware, tak jakej novej bys chtěl nahrát? Poradit se dá jenom tolik, že vypínat TV vypínačem na prodlužce je přímá cesta, jak tu TV odrovnat a ohledně CA modulu pak, že ho testnout na jiné TV.

Odesláno

Tak já zajisté TV nevypínám natvrdo vypínačem na prodlužovačce. Až zajisté po vypnutí TV ovladačem. Vypnutí TV například vytažením kabelu přímo ze zásuvky doporučuje i hodně servisních techniků, že TV pak déle vydrží. Ale na toto téma mohou být asi rozpoluplné názory.

 

Ale můj problém, vždy po delším vypnutí TV a to většinou přes noc, tak druhý den prostě hnedka po zapnutí TV CA modul nedekoduje zakodované kanály.

 

A tak jsem to nechal...a vždy to tak a tak cca 10 min, než CA modul naběhne potom sám. Je normální chování??

BOhužel jinou TV nemám na vyzkoušení

Odesláno

Hodně servisních techniků to doporučuje leda proto, že mají kšeft na opravách :D V TV je malej puzní zdroj sloužící na stand-by a vypínání a hlavně zapínání el. sítě ho může poslat do věčných lovišť, ostatně i v návodech na obsluhu se takový řešení nedoporučuje, tož tak.

 

Pokud je TV ve stand-by, tak by měl modul po zapnutí TV naběhnout okamžitě. Ještě by šel ten modul zkusit v jiné TV, např. u sousedů. Nebo ho u UPC reklamovat, snad dají novej a nebudou nic zkoumat. Ale jestli to pomůže je otázkou.

Odesláno

pravě že včera jsem modul hezky vytál znova všechno hezky zapojil cely večer koukal na TV pak jsem TV nechal ve stand-by režimu přes noc a teď jsem to zkusil zapnout a nic. a naběhlo to až po 10 minutách.

Pokud je v háji modulů, tak snad UPC dá jiný.

Mě spíše děsí, kdyby to byla vada televize, a proto jsem ted i psal na podporu samsungu, ale nemyslím si že by se ozvali:)

Odesláno
  Citovat
Vypnutí TV například vytažením kabelu přímo ze zásuvky doporučuje i hodně servisních techniků, že TV pak déle vydrží.

Takovému "technikovi" bych dal hned pohlavek. Protože tohle je solidní kravina. Defacto návod, jak si zničit TV dlouho před vypršením záruky.

Úplné vypnutí přístroje snad jen v období několikadenní dovolené, kdy v bytě po tuto dobu nikdo nebude. Ale vypínat natvrdo přístroj každý večer, to je to nejhorší, co můžete vašim současným elektronickým "hračkám" udělat.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Tohle se mi stalo pred par dny. Mam vlastni CA modul, Samsung TV (ted z hlavy nevim typ) a jedno odpoledne nekodovane programy nesly. Zkontroloval jsem druhou TV, kde mam set-top-box a vse bylo ok. Nejak jsem to zatim neresil - a problem se do vecera vyresil sam. Uplne jsem nepodeziral televizi, ani CA modul, ale spis, ze UPC treba mohlo mit nejaky vypadek, ktery kody pro moji dodatecnou kartu proste nevysilalo...

Odesláno

Tak ze samsungu mi zatím napsali, že si myslí že je chybný CA modul. UPC se zatím neozvalo. Hnedka jak jsem přišel z práce jsem to zapnul a nic....ani po 10 minutách.

Tak jsem TV vypnul modul vyndal znova zapojil...a zase to naskočilo do par sekund:(..toto ale nechci dělat každý den

Odesláno

Někdy se mi to stane u mé staré UE40C6540, musím vypnout a zapnout a je to OK. Pak mám UE48J6272 s nejnovějším firmwérem 1480.4 a u té se to nestává.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

to Ivo Mašek:

Úplné vypnutí přístroje snad jen v období několikadenní dovolené, kdy v bytě po tuto dobu nikdo nebude. Ale vypínat natvrdo přístroj každý večer, to je to nejhorší, co můžete vašim současným elektronickým "hračkám" udělat.

 

Pokud máš na mysli "nebezpečný" start spínacího zdroje, tak viz, že dnes 99% domácích spotřebičů takový zdroj používá. A standardně je uživatel zapíná a vypíná dokonce několikrát denně a po dlouhá léta.

Nevím, odkud se ten mýtus o nevypínání spotřebičů vzal. Snad je to historicky podmíněno, možná že se zdroje tak kazily před dvaceti lety...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community