Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

V poslední době se nám často stává (hlavně o víkendech), že internet zpomalí na naprosto nepoužitelnou úroveň - obvykle to trvá hodinu či dvě, ale občas i celý den. Nepomáhají restarty routeru, počítačů, dokonce jsme si zezačátku mysleli, že problém je v notebooku, takže jsme přeinstalovali ovladače apod.

Když zkouším dát ping na google.com, tak polovina packetů se ztratí, čtvrtka má hrozné zpoždění a čtvrtka je naprosto ok. Když se nám to stalo dřív, tak jsme zkoušeli volat na tu jejich linku, ale vždy nám jen řeknou restartujte router a když to nepomůže, tak nám objednají technika (obvykle za dva až tři dny). Než ten dorazí, tak se to samo spraví.

 

Už jsme z toho fakt hodně naštvaní, přes týden kdy je člověk v práci, to funguje v pohodě, a o víkendu, když by si chtěl něco zahrát, tak to nejde :-/

 

Pinging google.com [172.217.23.206] with 32 bytes of data:

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=13ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=1845ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=16ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=17ms TTL=55

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=905ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=763ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=15ms TTL=55

Request timed out.

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=11ms TTL=55

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=396ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=11ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=10ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=12ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=300ms TTL=55

Request timed out.

Request timed out.

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=14ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=8ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=12ms TTL=55

 

Ping statistics for 172.217.23.206:

Packets: Sent = 27, Received = 19, Lost = 8 (29% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 8ms, Maximum = 1845ms, Average = 230ms

Odesláno

To klidně může být taky routr. Připoj se přímo na modem, když problém přetrvává zavolej na technickou podporu a nech si proměřit zásuvku na dálku.

 

Sent from my phone by Tapatalk

Odesláno

Ehm dík, bohužel zas až takový geek nejsem :D

Máme tuším dvě krabičky - do jedné vede kabel z nějakého rozvaděče ve sklepě a z ní ven vede kabel do televize (taky od UPC) a do druhé větší krabičky, ze které máme wifi. Ta první nevypadá, že by něco dělala, kromě rozvádění těch kabelů, ta druhá je normální modem?router? s blikajícími světýlky. Do té se myslím dá připojit přes 192.168.1.1, kde je hromada nějakého nastavení, ve kterém se moc nevyznám.

Odesláno

Je to celé nějaké divné :?

Nejdřív Raylah vypíše nějaké údaje od někud, pak napíše že není žádný geek (nepřeložitelný výraz) a nakonec mluví o nějakých "krabičkách" z nichž na té druhé blikají nějaká světýlka.

A podotkne že jsou všichni naštvaní :o

to vypadá na nějakou gay komunitu :wink:

Odesláno

Eh tak to dík, jsem holka a mám nějaký základní znalosti (umím použít příkaz ping z windows command lajny). My myslím mě a manžela. A nevím jak to souvisí s funkčností internetu :D

Odesláno

Zavolat na UPC, oni ty hodnoty v modemu vidí taky. Samozřejmě ale z modemu to propojit kabelem do PC, pro účely testnutí nedávat žádný svoje routery ani připojení přes WiFi.

Odesláno
  Raylah napsal:
Eh tak to dík, jsem holka a mám nějaký základní znalosti (umím použít příkaz ping z windows command lajny). My myslím mě a manžela. A nevím jak to souvisí s funkčností internetu :D

 

Základní znalosti máme všichni. Ale na jednu stranu si tady honit triko, že umíš použít nějaký přiblblý příkaz ping z command lajny a na druhou stranu mluvíš o nějakých krabičkách jak by to byla nějaká krabičková dieta a nevíš která bije mi připadá nějaké divné! A jen tak na okraj, jak se k problému staví manžel? Ten umí používat jaké příkazy :D

Odesláno

Přepnul bych modem do bridge režimu a připojil počítač přímo k němu kabelem. Pokud to bude takto fungovat, problém je ve fungování modemu v režimu routeru nebo ve wifi, pokud to ani takto nebude fungovat, tak je problém někde v přípojce od UPC.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Odesláno
  ould napsal:
A jen tak na okraj, jak se k problému staví manžel? Ten umí používat jaké příkazy :D

 

umí jen poslouchat příkazy :lol:

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

Nejsi sám.Poslední týden mám problém z modemem místo 1Gb/s mi ukazuje sitová karta 100Mb/s. Jak to mám vyřešit restartovál jsem modem už 2x.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community