Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Přečti si ten návod celý,najdeš tam jak se dostat do nastavení modemu a na stránce 35 pak najdeš informace o stavu signálu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tu posielam hodnoty:

 

dJFejVi.jpg

 

z6CvK4W.jpg

Odesláno

Hodnoty SNR aj signalu vyzeraju v poriadku.. skus pripojit PC ethernetovym kablom do modemu (nie WiFi), ci bude tiez robit problem..

 

Aha, prave citam, ze vyskusas ethernet pripojenie.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Hej no :/

 

Technik príde v Pondelok a vymení router z Mercury na nejaký nový, tak som zvedavý či sa niečo zmení :)

Odesláno

Ahojte,

taký menší update mám:

 

• Router bol vymenený z Mercury modem na Hitron modem.

• Technikovi som popísal problém a dokonca bol výpadok o 2:35pm do 2:40, takže rovno videl graf apod.

• Technik vylúčil, že by bola chyba v stene alebo v PC, taktiež mi povedal, že Hitron sa dáva tam kde sa Mercury modem neosvedčil, a hlavná výhoda Hitronu - že sa samovoľne nereštartuje, tak som zvedavý :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community