Návštěvník bony7x Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Důležité je, abys měl kabel z modemu zapojený do Belkina do WAN portu. Pak by ti mělo za Belkinem fungovat více zařízení, bez ohledu jestli jsou za Belkinem na kabelu nebo na WiFi. Když ti pojede za Belkinem více zařízení, pak můžeš začít laborovat s port forwardingem na Belkinu. Áno tak som to mal vždy, a aj sa mi dalo pripojiť na X zariadeniach, len som hovoril, že mi to nešlo keď som to mal iba cez switch a router nebol vôbec zapojený, ale to mi už niekto vyššie vysvetlil čím to môže byť. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94484 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Tak zkus vynechat switch, kabel od PC a kabel od notebooku zapojit do Belkina. Jedou v tom případě na interrnetu oba počítače současně? Jaké mají od Belkina přidělené adresy? edit sorry, neumím číst celé příspěvky Tak začni zkoušet ten port forward na Belkinu, když ti za ním funguje víc zařízení. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94486 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bony7x Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Tak zkus vynechat switch, kabel od PC a kabel od notebooku zapojit do Belkina. Jedou v tom případě na interrnetu oba počítače současně? Jaké mají od Belkina přidělené adresy? Asi sa nechápeme, keď mám zapojený modem káblom do routeru tak môžem pripojiť X zariadení a na všetkých internet ide, či cez kábel alebo WiFi. Teraz už len potrebujem vedieť ako mám riešiť ten nefungujúci portforward. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94487 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Máš na svém zařízení, kam chceš poslat portforward přidělenou pevnou IP adresu? Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94488 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bony7x Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Máš na svém zařízení, kam chceš poslat portforward přidělenou pevnou IP adresu? Áno robil som to presne podľa tohto návodu https://portforward.com/belkin/f7d1301/ . Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94489 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Teď bude každá rada drahá Tak už jedině zkontrolovat nastavení čísel přeměrovávaných portů, vnitřních IP adres, jestli máš zadané správně odpovídající protokoly a jestli máš pro každé přesměrování zaškrtnuté "enabled". Dál nevím, protože nemám Belkina. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94492 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bony7x Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Teď bude každá rada drahá Tak už jedině zkontrolovat nastavení čísel přeměrovávaných portů, jestli máš zadané správně odpovídající protokoly a jestli máš pro každé přesměrování zaškrtnuté "enabled". Dál nevím, protože nemám Belkina. Všetko som kontroloval, všetko bolo správne + bolo všetko otvorené (aj TCP aj UDP) Čo by si v takejto situácii robil ? Myslíš, že to je spôsobené routerom/modemom alebo je chyba u ISP ? Má zmysel kupovať nový router alebo volať do UPC ? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94493 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Zkus zjistit u UPC, jestli není na tvé přípojce a použitém modemu Arris nějaký problém s UDP. Pak nevím, zkusit si u někoho půjčit jiný router a znovu všechno ponastavovat. tady je i nějaká diskuze ohledně blokování portů u UPC http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=2934 Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94496 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Internet mám 30/3 s tým, že 4.1 to bude 75/X (UPC to mení) bony : můžeš to prosím přeložit do srozumitelného jazyka? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94506 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bony7x Odesláno 2. března 2017 Sdílet Odesláno 2. března 2017 Internet mám 30/3 s tým, že 4.1 to bude 75/X (UPC to mení) bony : můžeš to prosím přeložit do srozumitelného jazyka? Teraz mám 30/3 a 1.4. (4.1. bol preklep) to bude 75/X (neviem koľko upload), pretože UPC mení zmluvy. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5399-routerinternet-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-94507 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.