Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
Důležité je, abys měl kabel z modemu zapojený do Belkina do WAN portu. Pak by ti mělo za Belkinem fungovat více zařízení, bez ohledu jestli jsou za Belkinem na kabelu nebo na WiFi.

 

Když ti pojede za Belkinem více zařízení, pak můžeš začít laborovat s port forwardingem na Belkinu.

Áno tak som to mal vždy, a aj sa mi dalo pripojiť na X zariadeniach, len som hovoril, že mi to nešlo keď som to mal iba cez switch a router nebol vôbec zapojený, ale to mi už niekto vyššie vysvetlil čím to môže byť.

Odesláno

Tak zkus vynechat switch, kabel od PC a kabel od notebooku zapojit do Belkina. Jedou v tom případě na interrnetu oba počítače současně? Jaké mají od Belkina přidělené adresy?

 

edit sorry, neumím číst celé příspěvky :(

 

Tak začni zkoušet ten port forward na Belkinu, když ti za ním funguje víc zařízení.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
Tak zkus vynechat switch, kabel od PC a kabel od notebooku zapojit do Belkina. Jedou v tom případě na interrnetu oba počítače současně? Jaké mají od Belkina přidělené adresy?

Asi sa nechápeme, keď mám zapojený modem káblom do routeru tak môžem pripojiť X zariadení a na všetkých internet ide, či cez kábel alebo WiFi. Teraz už len potrebujem vedieť ako mám riešiť ten nefungujúci portforward.

Odesláno

Máš na svém zařízení, kam chceš poslat portforward přidělenou pevnou IP adresu?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Teď bude každá rada drahá

 

Tak už jedině zkontrolovat nastavení čísel přeměrovávaných portů, vnitřních IP adres, jestli máš zadané správně odpovídající protokoly a jestli máš pro každé přesměrování zaškrtnuté "enabled".

 

Dál nevím, protože nemám Belkina.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
Teď bude každá rada drahá

 

Tak už jedině zkontrolovat nastavení čísel přeměrovávaných portů, jestli máš zadané správně odpovídající protokoly a jestli máš pro každé přesměrování zaškrtnuté "enabled".

 

Dál nevím, protože nemám Belkina.

 

Všetko som kontroloval, všetko bolo správne + bolo všetko otvorené (aj TCP aj UDP)

Čo by si v takejto situácii robil ? Myslíš, že to je spôsobené routerom/modemom alebo je chyba u ISP ? Má zmysel kupovať nový router alebo volať do UPC ?

Odesláno

Zkus zjistit u UPC, jestli není na tvé přípojce a použitém modemu Arris nějaký problém s UDP. Pak nevím, zkusit si u někoho půjčit jiný router a znovu všechno ponastavovat.

tady je i nějaká diskuze ohledně blokování portů u UPC http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=2934

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
Internet mám 30/3 s tým, že 4.1 to bude 75/X (UPC to mení)

bony : můžeš to prosím přeložit do srozumitelného jazyka?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Internet mám 30/3 s tým, že 4.1 to bude 75/X (UPC to mení)

bony : můžeš to prosím přeložit do srozumitelného jazyka?

Teraz mám 30/3 a 1.4. (4.1. bol preklep) to bude 75/X (neviem koľko upload), pretože UPC mení zmluvy.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community