Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ako mám aktivovať TV Archív?

 

Aktiváciu vykonáte jednoducho odsúhlasením "Žiadosti o nahrávaní pre vlastnú potrebu". Žiadosť sa objaví pri prvom spustení programu odvysielaného v minulosti v TV sprievodcovi (platí aj pre práve vysielané relácie, ktoré už bežia). Aktiváciu TV Archívu môžete vykonať buď na svojom HD Mediaboxe, v aplikácii Horizon Go alebo na stránkach http://www.horizon.tv. Súhlas stačí udeliť iba raz na akomkoľvek zariadení / aplikáciu uvedenom vyššie s tým, že súhlas bude platiť pre všetky zariadenia / aplikáciu.

Viac info v cati FAQ na https://www.upc.sk/televizia/horizon/

Odesláno

Trochu jsem ted mimo - pokud si to chci spustit napr. pres www.horizon.tv , tak tam se preci musim prihlasit.

Pise, ze interent nema od UPC, ale ma od nich aspon tu TV?

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
STB KCF-SA700 a modemu EVW3226 mám od UPC.Internet od UPC nemám.Operátor od UPC tvrdí že to nevadí a bude to fungovať.V dodávke bol aj adapter pre "TV a DATA".Mám pripojený aj koax do "DATA" na adaptery a modemom.Mám aj prepoj

ethernet káblom medzi STB a modemom.Samozrejme koax pre TV tiež. Dík .

........

V EPG sa zobrazujú programy aj spätne ale žiadny znak "spätnej šipky" tam nieje.Po stlačení OK sa zobrazí len klasické

info... A je treba ten internet alebo nie? Alebo je treba niečo niekde registrovať alebo potvrdiť? Dík .

 

Zrejme má DTV + STB + modem od UPC...

Odesláno

Vyriešené !! ?????????

Odpojil som koax "DATA" (pri vypnutom modeme)

Po nabehnutí modemu sa v EPG nezobrazili žiadne spätne programy čiže klasické EPG.

Tak som koax "DATA" vrátil zapol modem a po nabehnutí tam boli spätné programy aj spätné šipky.Mohol som si spätne

spustiť ktorýkolvek program aj 7-dní starý a nič som nemusel potvrdzovať o "nahrávaní" a nemusel som čakať 7-dní.Pritom

modem mi bol doručený len pred 4-mi dňami.Podotýkam že káble som viackrát odpájal a kontroloval či náhodou nieje niekde

zlý spoj no nepomohlo to.Modem bol takisto viackrát zapnutý a vypnutý.Čo sa stalo že to nabehlo to teda naozaj neviem.

?????????????????????????

Ďakujem všetkým za príspevky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community