Návštěvník temat012 Odesláno 27. března 2017 Sdílet Odesláno 27. března 2017 Zdravím, predvčerom sme kúpili nový WiFi modem CH7465CE. Doteraz sme používali klasický router s internetom cez kábel, nakoľko sme ho využívali len na stolnom PC. Avšak tá ponuka od UPC do konca marca skončí, a tak sme museli prejsť na novú, ktorá teda daný wifi modem obsahuje. Nový modem sme teda zapojili presne podľa príručky (vrátane ethernetového kábla), avšak internet nejde spustiť. Zobrazilo sa mi toto hlásenie (napriek pripojenému ethernetovému káblu): Keď som otvoril prehliadač (firefox) a pokúšal sa dostať na stránku nastavení (http://192...), z PC sa mi táto stránka nenačítala resp. bola neskutočne pomalá a mrzla. Vybral som jazyk, ďalej napísal heslo ale akonáhle som klikol na Ďalej, nič sa nestalo len stránka zamrzla. Skúsil som to následne cez mobil, tam stránka išla v pohode a dostal som sa tak do nastavení (toto je možno spôsobené aj tým starším PC a windowsom XP, neviem). Následne som sa skúsil pripojiť k tomu modemu z PC pomocou wifi (teda nie cez ethernet ako doteraz), čiže našiel som v zozname wifi sietí tú moju a dal pripojiť. Zatiaľ čo na mobile s týmto nebol problém, na PC ma pripojiť nechcelo, bolo tam len zobrazené že pripája a nič. Môže byť toto spôsobené tým že PC už má pripojený ten ethernetový kábel? (ukážka wifi siete na pc) Následne som prešiel na stránku nastavení cez mobil ešte raz, pozeral som si možnosti a skúsil som zmeniť mód modemu, z toho čo tam bolo prednastavené som vybral to druhé (nepamätám si už či z modem na router alebo naopak). Odvtedy svieti dolné svetielko na ňom na zeleno (dovtedy svietilo na bielo) a medzi wifi sieťami na PC ho nevidím, avšak nezobrazuje sa oznámenie o nezapojenom lokálnom pripojení. Čiže vyzerá to, akoby to bolo pripojené ethernetovým káblom ale medzi wifinami sa nedá nájsť. Keď modem zapnem, chvíľu po tom ho ešte dokážem nájsť na mobile, ale v žiadnom z uvedených prípadoch nejde načítať internet. Kde je teda problém? Treba niečo zvlášť aktivovať u UPC, je problém v staršom WIN XP alebo robím zle niečo iné? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 28. března 2017 Sdílet Odesláno 28. března 2017 Počítač bys měl mít připojený jen jedním připojením. To znamená buď kabel nebo WiFi. Nekombinovat obě připojení dohromady. Pokud se ti podařilo modem přepnout do režimu bridge, nerozumíš tomu a nevíš co od bridge očekávat, pak by asi bylo lepší modem zresetovat a začít s nastavením od začátku. edit: ještě jedna věc - je možné, že se modem při prvním zapojení na linku snaží stáhnout novější firmware. Pak než se všechno rozjede může trvat připojení několik minut. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník temat012 Odesláno 28. března 2017 Sdílet Odesláno 28. března 2017 Vďaka, skúsim modem zresetovať a dám vedieť ako to bude fungovať. Ale ako je možné, že internet nešiel načítať aj keď bol modem pripojený možno už pol hodinu? Môže to byť tým, že som ho medzi tým znova vypol/zapol? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 28. března 2017 Sdílet Odesláno 28. března 2017 Nevím jak Compal (ten nemám) ale mně trvalo první zapojení Technicoloru dobrých 20 minut včetně několika automatických restartů. Pak se vše usadilo a rozběhlo. Pokud se ti po resetu a novém zapojení nerozběhne internet řekněme do půl hodiny až hodiny, pak je někde problém a budeš muset hledat dál. Případně zjistit u UPC, jestli ti nový modem nějak neblokují. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník temat012 Odesláno 28. března 2017 Sdílet Odesláno 28. března 2017 A treba mať počas resetu modemu modem vypnutý alebo zapnutý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník potox Odesláno 28. března 2017 Sdílet Odesláno 28. března 2017 zapnutý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kayman Odesláno 28. března 2017 Sdílet Odesláno 28. března 2017 Možno ten nový zabudli zaregistrovať na tvoju zmluvu a nepustí ho to do siete. Ak sa vieš dostať inak na internet, pozri v Moje UPC v Moje služby aký modem tam máš uvedený, či už tento nový alebo starý.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník temat012 Odesláno 1. dubna 2017 Sdílet Odesláno 1. dubna 2017 Bol som na tej stránke a mám tam uvedený tento nový modem (na ktorom internet nejde), napriek tomu ten starý ešte stále funguje. Navyše je dnes 1.4. odkedy mala prestať fungovať predchádzajúca služba ktorú sme mali so starým modemom, tak fakt tomu nerozumiem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. dubna 2017 Sdílet Odesláno 2. dubna 2017 Zavolejte si na infolinku UPC a oni už to tam s vámi pořeší. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.