Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

 

predvčerom sme kúpili nový WiFi modem CH7465CE. Doteraz sme používali klasický router s internetom cez kábel, nakoľko sme ho využívali len na stolnom PC. Avšak tá ponuka od UPC do konca marca skončí, a tak sme museli prejsť na novú, ktorá teda daný wifi modem obsahuje. Nový modem sme teda zapojili presne podľa príručky (vrátane ethernetového kábla), avšak internet nejde spustiť.

 

Zobrazilo sa mi toto hlásenie (napriek pripojenému ethernetovému káblu):

 

Wi_Fi3.png

 

Keď som otvoril prehliadač (firefox) a pokúšal sa dostať na stránku nastavení (http://192...), z PC sa mi táto stránka nenačítala resp. bola neskutočne pomalá a mrzla. Vybral som jazyk, ďalej napísal heslo ale akonáhle som klikol na Ďalej, nič sa nestalo len stránka zamrzla. Skúsil som to následne cez mobil, tam stránka išla v pohode a dostal som sa tak do nastavení (toto je možno spôsobené aj tým starším PC a windowsom XP, neviem).

Následne som sa skúsil pripojiť k tomu modemu z PC pomocou wifi (teda nie cez ethernet ako doteraz), čiže našiel som v zozname wifi sietí tú moju a dal pripojiť. Zatiaľ čo na mobile s týmto nebol problém, na PC ma pripojiť nechcelo, bolo tam len zobrazené že pripája a nič. Môže byť toto spôsobené tým že PC už má pripojený ten ethernetový kábel?

 

(ukážka wifi siete na pc)

Wi_Fi2.png

 

Následne som prešiel na stránku nastavení cez mobil ešte raz, pozeral som si možnosti a skúsil som zmeniť mód modemu, z toho čo tam bolo prednastavené som vybral to druhé (nepamätám si už či z modem na router alebo naopak). Odvtedy svieti dolné svetielko na ňom na zeleno (dovtedy svietilo na bielo) a medzi wifi sieťami na PC ho nevidím, avšak nezobrazuje sa oznámenie o nezapojenom lokálnom pripojení. Čiže vyzerá to, akoby to bolo pripojené ethernetovým káblom ale medzi wifinami sa nedá nájsť. Keď modem zapnem, chvíľu po tom ho ešte dokážem nájsť na mobile, ale v žiadnom z uvedených prípadoch nejde načítať internet.

 

Kde je teda problém? Treba niečo zvlášť aktivovať u UPC, je problém v staršom WIN XP alebo robím zle niečo iné?

 

Ďakujem.

Odesláno

Počítač bys měl mít připojený jen jedním připojením. To znamená buď kabel nebo WiFi. Nekombinovat obě připojení dohromady.

 

Pokud se ti podařilo modem přepnout do režimu bridge, nerozumíš tomu a nevíš co od bridge očekávat, pak by asi bylo lepší modem zresetovat a začít s nastavením od začátku.

 

edit: ještě jedna věc - je možné, že se modem při prvním zapojení na linku snaží stáhnout novější firmware. Pak než se všechno rozjede může trvat připojení několik minut.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Vďaka, skúsim modem zresetovať a dám vedieť ako to bude fungovať.

 

Ale ako je možné, že internet nešiel načítať aj keď bol modem pripojený možno už pol hodinu? Môže to byť tým, že som ho medzi tým znova vypol/zapol?

Odesláno

Nevím jak Compal (ten nemám) ale mně trvalo první zapojení Technicoloru dobrých 20 minut včetně několika automatických restartů. Pak se vše usadilo a rozběhlo. Pokud se ti po resetu a novém zapojení nerozběhne internet řekněme do půl hodiny až hodiny, pak je někde problém a budeš muset hledat dál. Případně zjistit u UPC, jestli ti nový modem nějak neblokují.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

A treba mať počas resetu modemu modem vypnutý alebo zapnutý?

Odesláno

zapnutý

Odesláno

Možno ten nový zabudli zaregistrovať na tvoju zmluvu a nepustí ho to do siete. Ak sa vieš dostať inak na internet, pozri v Moje UPC v Moje služby aký modem tam máš uvedený, či už tento nový alebo starý..

Odesláno

Bol som na tej stránke a mám tam uvedený tento nový modem (na ktorom internet nejde), napriek tomu ten starý ešte stále funguje. Navyše je dnes 1.4. odkedy mala prestať fungovať predchádzajúca služba ktorú sme mali so starým modemom, tak fakt tomu nerozumiem..

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community