Přejít na obsah

Zkušenosti s VEŘEJNÝMI TELEFONNÍMI SLUŽBAMI UPC (Karneval)


Doporučené příspěvky

No nevim proc bych si mel vybrat zrovna jinyho VOIP operatora. Meli jsme predtim zlutaky a ve srovnani s nima??? Je stokrat lepsi karneval. Tak sme pevnou od zlutaku zrusili a nechali si udelat telefonni sluzby od Karnevalu. Rozhodne to vyjde levnejc nez u predchoziho operatora. Si srovnejte jejich ceny a Karnevalu. Zatim jsem spokojenej

Proboha nikdo nemluvil o ČTc :shock: S tím já se rozloučil už před 3 roky a vůbec mně nechybí :D Řeč je o VoIP operátorech a ceny + tarifikace (http://voip.beacon.cz/) si porovnej s Karnevalem (http://www.karneval.cz/storage/att/Cenikverejnetelefonnisluzby2006-01-30.pdf).

Protože poskytuje plnohodnotné telefonní služby. Nejedná se tedy o službu typu VoIP, kde bývá zvykem negarantováná a nízka kvalita.

 

Sice jde hlas pres IP, avšak není to uplně to stejné.

Sorry, ale ty mluvíš jako dealer, jenž chce někomu vnutit služby Karnevalu. Je toto vůbec neoficiální fórum, anebo si jeden ze zaměstnanců potřebuje vylepšovat v práci profil? :roll:

Návštěvník dmnc

Žádny dealer nejsem, jen bych rád respektoval to, že Karneval nechce o své službě mluvit jako VoIP. Pro nic, za nic bych to jen tak neříkal.

Žádny dealer nejsem, jen bych rád respektoval to, že Karneval nechce o své službě mluvit jako VoIP. Pro nic, za nic bych to jen tak neříkal.

Toto mně silně připomíná bývalé vedení KSČ, které taky nikdy nerezignovalo, ale pouze dalo k dispozici svoje funkce... - snad je jedno, jak si co Karneval kde nazve, když všichni víme, jaká je to ve skutečnosti služba, a že se nejedná o nic jiného, než o VoIP (přičemž ta zástěrka, že nejde o VoIP je jenom z důvodu, aby Karneval co nejvíc vydělal a nebyl u toho Lojza v porovnání s ostatními VoIP operátory). A pokud navíc toto není oficiální fórum, tak žádný respekt Karnevalu (který je v tomto stejně mimo) nemá opodstatnění.

Návštěvník Katoda
Sorry, ale ty mluvíš jako dealer, jenž chce někomu vnutit služby Karnevalu. Je toto vůbec neoficiální fórum, anebo si jeden ze zaměstnanců potřebuje vylepšovat v práci profil? :roll:

Sorry, ale ty jseš zase někdy naprosto hoden svého nicku. :wink: To, že je tohle neoficiální fórum ještě přece neznamená, že je určeno k ventilování mindráků některých zakomplexovaných jedinců. Bylo založeno s cílem vyměňovat si zkušenosti mezi uživateli a vzájemně si poradit při některých problémech, protože nikdo učený z nebe nespadl a ne každý rozumí naprosto všemu.

Já netvrdím, že vše v Karnevalu šlape tak jak má, že tam není co kritizovat, ale dělat to tady a mnohdy zbytečně vulgárně (netvrdím, že to je tvůj případ) vůbec ničemu nepomůže. Stěžovat si je třeba tam, kde se tím bude někdo zabývat - na Kontakt centru. To, že někdo se v některé konkrétní věci Karnevalu zastane nebo je s nějakou službou spokojen, ještě vůbec neznamená, že musí být dealerem a být za to napadán.

Proboha a co to je jineho? Vzdyt je to normalni VoIP sluzba na (predpokoladam) protokolu SIP. Jedine co je u Karnevalu vyznamne plus, ze je soucasne i vlastnikem site, cili muze garantovat spravne nastaveni, podporu QoS atd. atd.

 

No vidis, a nemas pravdu. Diskutujes a prosazujes sve nazory bez hlubsi znalosti podstaty veci. Neni to VoIP zalozeny na SIPu, ale na standardu PacketCable coz je zasadni rozdil. Pokud se chces dozvededet neco vicei: http://www.packetcable.com/specifications/

 

Rozdil mezi VoIP tak jak ho poskytuje napriklad Volny nebo 802.cz a Karneval celkem zasadni. Stale jeste mam VoIP Volnyho a od minuleho tydne i telefon od Karnevalu. Rozdil je v tom, ze od Karnevalu jsem dostal hezky bezdratovy telefon Motorola a funkcnost telefonu je ZCELA nezavisla na vyuzivani internetu, coz se o Volnym rici neda. Mohu mit pusteny DC a telefon Karnevalu na rozdil od Volnyho nekokta a nevypadava. Co me vadi je odliseni cen za mistni a mezimestska volani, meli by to sjednotit na uroven stavajicich mistnich tarifu.

Sorry, ale ty jseš zase někdy naprosto hoden svého nicku. :wink: To, že je tohle neoficiální fórum ještě přece neznamená, že je určeno k ventilování mindráků některých zakomplexovaných jedinců. Bylo založeno s cílem vyměňovat si zkušenosti mezi uživateli a vzájemně si poradit při některých problémech, protože nikdo učený z nebe nespadl a ne každý rozumí naprosto všemu.

Já netvrdím, že vše v Karnevalu šlape tak jak má, že tam není co kritizovat, ale dělat to tady a mnohdy zbytečně vulgárně (netvrdím, že to je tvůj případ) vůbec ničemu nepomůže. Stěžovat si je třeba tam, kde se tím bude někdo zabývat - na Kontakt centru. To, že někdo se v některé konkrétní věci Karnevalu zastane nebo je s nějakou službou spokojen, ještě vůbec neznamená, že musí být dealerem a být za to napadán.

Tak tady ty svoje mindráky neventiluj, běž na vzduch, stav se v lékárně, požádej je o pomoc a bude to ku prospěchu všech :D

Jinak v této diskuzi vůbec nešlo o nějakou spokojenost nebo nespokojenost, ale o to, že Karneval nabízí bez debat VoIP (a může tomu říkat jak chce) a ve srovnání s dalšími VoIP operátory je jeho nabídka na dvě věci - měsíční paušál (kde není ani jedna minuta volná), tarifikace jak z dob největší slávy Telecomu a cena za volání taky žádná sláva...

Rozdil mezi VoIP tak jak ho poskytuje napriklad Volny nebo 802.cz a Karneval celkem zasadni. Stale jeste mam VoIP Volnyho a od minuleho tydne i telefon od Karnevalu. Rozdil je v tom, ze od Karnevalu jsem dostal hezky bezdratovy telefon Motorola a funkcnost telefonu je ZCELA nezavisla na vyuzivani internetu, coz se o Volnym rici neda. Mohu mit pusteny DC a telefon Karnevalu na rozdil od Volnyho nekokta a nevypadava. Co me vadi je odliseni cen za mistni a mezimestska volani, meli by to sjednotit na uroven stavajicich mistnich tarifu.

No to je úplná bomba, co tady píšeš na obhajobu Karnevalu :shock: Já mám VoIP jak doma na UPC, tak v práci na Karnevalu (oboje Softphone) a jediný výpadek ve volání je při výpadku připojení k netu - jinak žádné koktání apod. NEHROZÍ.

A argument, žes dostal telefon... - hmm... to nemá chybu (až na to, že jim ten telefon zaplatíš i s chlupama :D )

Jo - já taky volám nezávisle na využívání internetu. Stačí k tomu Budgtone 100 :D

Návštěvník Katoda

Taky se mi jejich nabídka jejich telefonních služeb nelíbí a z naprosto stejných důvodů, jaké uvádíš ty. Tak si je holt neobjednám a nevidím v tom žádný problém, každého svobodná volba.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...