Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Nový majitel/nájemce bytu zcela jistě nenese odpovědnost za majitele/nájemce předchozího.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tak, abych to uzavřel...Technik přišel hned druhý den, podivil se, že nám vůbec fungoval internet, když to jelo přes SAT zásuvku, vyměnil zásuvku, která dokonce pasovala do stávající krytky a nic za to nechtěl...

Odesláno

A jakým způsobem vám vlastně instalovali internet domů, to byla samoinstalace, že technik tehdy neprohlédl zásuvku?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Nejsem si úplně jistý, přistěhoval jsem se k přítelkyni. která si to už nepomatuje. Ale myslím, že se jen přepsala smlouva z původního majitele na nového.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community