Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky když uživatel musí sám restartovat modem, tak to moc automatický asi nebude 😄 - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Ještě mi nic nepřišlo, mám ještě šanci, nebo smolík? (Tarif mám 150). Upraveno 27. listopadu 2020 4 roky uživatelem Ondrej1 Oprava překlepu Super, Premium - - Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465 Zlín
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Tak asi k tomu byl email nebo zpráva v MyUPC, nebo to někdy v noci restartovali všem, fakt si nepamatuju co bylo před 5 lety. Podstatné je, že to šlo bez SMS a pro všechny. Řešilo se to i zde na fóru:
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky před 2 minutami, Ondrej1 napsal: Ještě mi nic nepřišlo, mám ještě šanci, nebo smolík? (Tarif mám 150). Tak si zkus zjistit to telefonní číslo z kterého to chodí a poslat tam sms ANO, třeba to bude fungovat 😁 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Já to tu už psal to není pro všechny, to tam jen uváděj. Pro všechny ALE..... Mě přišla SMS aby mi napsali že je to pro všechny ale né pro mě Upraveno 27. listopadu 2020 4 roky uživatelem Honza333 1000 Mb/s Jiná služba Komplet CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7 Liberec
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Před hodinou, foa napsal: Tak asi k tomu byl email nebo zpráva v MyUPC, nebo to někdy v noci restartovali všem, fakt si nepamatuju co bylo před 5 lety. Podstatné je, že to šlo bez SMS a pro všechny. když si to nepamatuješ, tak proč teda tvrdíš, že to bylo automatický? 😄 a co je jednodušší pro běžnýho uživatele - hledat modem a přemejšlet, kdy a jak ho restartovat nebo jakej z těch několika kabelů vytáhnout a na jak dlouho, nebo prostě odeslat jednu smsku se třema znakama? 🙄 - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Já bych ještě pochopil že to poslali všem, pochopím že se to někoho netýká dobrý, ale proč to tedy nepřišlo těm kteří to můžou využít ???? Pro mě je vysvětlení jednoduchý že levá ruka neví co dělá pravá. Od firmy jako je VF bych čekal profesionální přístup, aspon se tak snaží vystupovat ale celkový obraz si firma vytváří i maličkostmi 1000 Mb/s Jiná služba Komplet CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7 Liberec
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Ale i po odeslání té SMS se potom modem musí restartovat aby si načetl nový konfigurační soubor s vyšší rychlostí a to buďto na dálku, nebo to může resetovat užívatel. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky no v podmínkách píšou "Aby se změna rychlosti projevila, doporučujeme restartovat modem.", takže nejspíš to postupně udělají sami, jinak by snad napsali, že "je třeba restartovat modem" 🤔 - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Já bych od firmy jako je VF čekal oznamovací SMS že to dali jako dárek a restartovali to oni a jen těm kterých se to týká, myslím že to není tak složitý určitě maj barák plnej programátorů 😁 to beru, ale takhle....... 1000 Mb/s Jiná služba Komplet CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7 Liberec
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.