Návštěvník MATESPCE Odesláno 15. července 2017 Sdílet Odesláno 15. července 2017 Tak se musím podělit, jako nový zákazník o službách UPC!!!! Koupil jsem si svá vlastní zařízení pro příjem TV a wifi modem. Pronajaté chci vrátit a používat vlastní. 30.6 2017 jsem po 20 minutách na infolince vše domluvil. Mylně jsem si myslel, že ano. Není tomu tak. Dnes je 15.7 2017 a já nic nevím. Operátoři nic neví, jen něco mají napsaného. Chtějí po mě , jak jeden říká vrátit vše a pak někdy možná mi pošlou karty pro televizi A JÁ BUDU I BEZ INTERNETU. Jiný říká, že to není problém. Takže já musím platit za pronajaté zařízení i když nechci. Začínají mě tam sr...t. Mám všechny hovory nahrané. Nikdo další mě nekontaktoval ohledně výměny karet. Vrácení zařízení je podle podmínek. Budu si stěžovat asi na ČTU!!!!!! a jako perlička, mě jenom prozvonili a já abych volal zpět. Prý mi volali. Telefon není blbej a ukáže dobu vyzvánění přes aplikaci. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5498-v%C3%BDm%C4%9Bna-pronajat%C3%A9ho-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-za-vlastn%C3%AD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. července 2017 Sdílet Odesláno 16. července 2017 Pronájem přestanete platit až zařízení vrátíte. Předtím je potřeba ověřit, zda ty zařízení co jste si koupil, jsou opravdu odprodané a UPC Vám na tom spustí služby. Pak stačí zavolat či napsat, že si na tato zařízení přejete převést služby. Ideálně si domluvit nějaký datum a čas, kdy budete třeba v práci, abyste nebyl zbytečně pár hodin bez služeb. To se týká hlavně prohození modemů. A pak už jen co nejdříve vrátit ona pronajatá zařízení. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5498-v%C3%BDm%C4%9Bna-pronajat%C3%A9ho-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-za-vlastn%C3%AD/#findComment-96113 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 17. července 2017 Sdílet Odesláno 17. července 2017 Neříkám, že UPC je kdovíjak supr firma. Ale, to že to zvonilo pár sekund může znamenat i to, že ti vypadl na chvíli signál. Rozhodně by neprozváněli. Podle toho, jak píšeš, tak bych spíš tipl na jemné nedorozumění. A co se týče vrácení - určitě to do telefonu říkali, že je potřeba hw vrátit a pak přestaneš platit nájem a předtím samozřejmě ověřit, zda je možné router a kartu zapojit, jak říkal Marek. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5498-v%C3%BDm%C4%9Bna-pronajat%C3%A9ho-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-za-vlastn%C3%AD/#findComment-96115 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MATESPCE Odesláno 17. července 2017 Sdílet Odesláno 17. července 2017 Tak nyní mám trochu víc času. Zařízení wifi modem - mám doma vlastní, Čísla už dávno vědí. Pronajatý jsem chtěl odpojit, zapojit vlastní a počkat až to bude fungovat . CA MODUL - mám vlastní , čekám jenom na kartu. Čísla už dávno vědí. HD MEDIABOX - mám vlastní, čekám jenom na kartu. Čísla už dávno vědí. Je mi jedno, jestli nejdříve aktivuju karty nebo wifi modem. Pak zařízení vrátím tam kde mohu. Maximálně ho budu mít doma týden navíc a ten týden už zaplatím. Takhle to bylo dohodnuto na té jejich lince pro zákazníky. Ale tohle už mám doma docela dlouho. Přeci když nevrátím jejich zařízení, tak přeci platím pokutu a to už je moje věc. Nebudou mi na infolince, někdo další říkat, že musím všechno vrátit a pak někdy pošlou karty. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5498-v%C3%BDm%C4%9Bna-pronajat%C3%A9ho-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-za-vlastn%C3%AD/#findComment-96116 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 17. července 2017 Sdílet Odesláno 17. července 2017 Tak sis postěžoval a teď zavolej na infolinku a znovu požaduj přepojení na vlastní zařízení. Stejně ti nic jiného nezbývá. Zkus si vyžádat, zda ti závěry z jednání můžou poslat na mail. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5498-v%C3%BDm%C4%9Bna-pronajat%C3%A9ho-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-za-vlastn%C3%AD/#findComment-96119 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MATESPCE Odesláno 19. července 2017 Sdílet Odesláno 19. července 2017 V 17. 7. 2017 at 17:07, sodekcz napsal: Tak sis postěžoval a teď zavolej na infolinku a znovu požaduj přepojení na vlastní zařízení. Stejně ti nic jiného nezbývá. Zkus si vyžádat, zda ti závěry z jednání můžou poslat na mail. Tak si asi myslíš, že víš vše. Nevíš. Další den. Nikdo mě nechce přepojit někam na někoho kompetentního. Víc mi k tomu neřekne. Prý to dali na reklamační oddělení, mám 30 dní čekat!!!!! A platit za jejich zařízení. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5498-v%C3%BDm%C4%9Bna-pronajat%C3%A9ho-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-za-vlastn%C3%AD/#findComment-96135 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.