Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

@Retiree Tak to nakonec samovolně přestalo, měl si pravdu. Snad už se to nevrátí. 

  • po měsících...
Odesláno
  V 17. 8. 2017 v 8:54, David - UPC napsal:

Uzavřu tuto debatu o CA Modulech. V případě, že byl CA Modul zakoupen v  přes Lycu, tak Vám zařízení spárujeme. Nové objednávky nejsou již možné. Prodej CA Modulů UPC ukončilo a zatím se k němu vracet nebude. Aktuálně nabízíme dva set - top boxy, kde klient může využívat služeb videotéky My Prime,  zpětného zhléndutí a dalších aplikací. 

Jediná cesta, jak si zakoupit CA Modul je přes bývalého klienta, který služeb již nevyužívá. V případě pronájmu CA Modulu je stále možnost přes UPC. 

Zeptám se, když jsem sehnal CA moduly bývalého klienta, ale bez karty, poskytne mi UPC tyto karty?

Odesláno

A jetli jsou odkoupená zjistíš dotazem na infolinku UPC, kde jim sdělíš seriové číslo CA modulu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Super, díky moc.
A víte jak je to cenově? Poskytne mi karty UPC zdarma, či za jednorázový poplatek nebo paušál? Vím, že si to mohu zjistit na infolince, ale raději bych byl informovaný dopředu :).

Odesláno

Karty zapůjčí zdarma, zůstávají v majetku UPC.

 

Klidně mi pošlete čísla těch modulů soukromou zprávou,

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsících...
Odesláno

Mám CA modul a jsem se službami max. spokojený, ale teď jsem chtěl druhý CAM do televize v dětském pokoji a na infolince mi řekli, že už nejsou v nabídce. Koncem roku mi končí smlouva a jestli se něco nezmění,  budu ji muset ukončit. Nepotřebuji zpětné shlédnutí, nahrávání a videotéku. Opravdu nechápu obchodní politiku UPC. To radši žádný zákazník, než normálně nabízet CAM? Vyřešit by to mohl budoucí nový majitel Vodafone, ale to je ještě otázka dlouhodobá.

  • po měsících...
Odesláno

Má někdo zkušenost se zakoupením modulu ze Slovenska a jeho fungováním v ČR? Jde to? Díky za odpovědi. 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community