Odesláno 8. srpna 2017 7 let V noci byla zveřejněna aktuální čísla UPC ČR a UPC DTH. Pokračuje nárůst zájmu o kabelového připojení, trvale klesá freeSAT. http://www.rozhlas.cz/digital/televize/_zprava/dokument-kabelovemu-operatorovi-upc-se-dari-satelit-ale-klesl-k-temer-stovce-tisic-klientu--1746368
Odesláno 8. srpna 2017 7 let Tady ještě oficiální tisková zpráva za UPC https://www.upc.cz/o-upc/pro-novinare/tiskove-zpravy/rok2017/upc-ve-2-ctvrtletni-vyzmany-rust-sluzeb-a-expanze-infrastruktury/
Odesláno 8. srpna 2017 7 let Myslím, že můžeme mít radost Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 9. srpna 2017 7 let Si tak říkám, co by se stalo, kdyby se UPC konečně začalo chovat trošku "prozákaznicky": 1) Umožnit připojení vlastních zařízení. a) jiné kabelové modemy. Stačilo by například zveřejnit technické požadavky na ně, popřípadě přímo seznam podporovaných značek a modelů. b) vlastní CA moduly. Možnost odkoupit od UPC nebo si zaregistrovat koupený jinde. Pak by se nemuselo kšeftovat s pochybným hardwarem na bazarech za předražené ceny,... 2) Jako alternativu předplacené karty Normálně si koupit kartu předplacených služeb na rok, dva,... Žádné smlouvy. 3) Možnost nastavení/zrušení služeb přímo v samoobsluze. Jen mám pocit, že někomu se nehodí do karet, kdyby v MojeUPC byla možnost "neprodlužovat věrnostní období, služby ukončit k..." nebo možnost si sám zvolit jiný balíček služeb. Proč musí být všechno formou "vyplňte nějaký formulář, my se Vám možná ozveme", "zašlete písemnou výpověď do "Horní Polomy" a hardware do Dolní Polomy"? Snad je zákazník svéprávný a umí se rozhodnout, co chce využívat. Někomu vyhovuje pronajaté zařízení, jinému koupené. Někomu vyhovuje mediabox, někomu CA modul. Někdo chce smlouvu, někdo "předplacenku". Basic, Super Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Brno
Odesláno 9. srpna 2017 7 let Bylo by to hezké, ale.... je to na dlouhou, obsáhlou a asi zbytečnou diskuzi. Obávám se, že v tomto státě je to stále ještě nereálné. S hrůzou sleduju, jací ignoranti někdy rozhodují o informatice ve státní správě. Obávám se, že ve velkých nadnárodních firmách je to podobné...
Odesláno 9. srpna 2017 7 let Velké nadnárodní firmy jsou vysoce optimalizovány. Takto mají nevyšší zisk. Kdyby klesal a zjistily by, že lidem příliš vadí jejich chování, polepší se.
Odesláno 9. srpna 2017 7 let podceňovat v tomto uživatele je myslím zbytečné, naopak technologie pokud je dobrá se prosadí a lidi si k ní najdou přístupc když jsem viděl jak ve státech fungují služby na AppleTV/Hulu/Amazon Prime, kde si lze vše a jednoduše administrovat přímo v zařízení, kde stačí zřídit jeden účet s napojenou kartou, tak naopak to zákazníky přiláká než nutnost někam volat natož posílat dopisy jak to v mnoha případech UPC vyžaduje - - - - Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.