Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Vcera rano jsem si po telefonu zrizoval u Vodafone pripojeni k internetu. Vse probehlo ok, domluvili jsme se predbezne na tri terminy na zacatku pristiho tydne kdy by mohl prijet technik. S tim, ze technik se jeste predem ozve a finalni termin upresnime. A od te doby nic. Neprisel ani zadny potvrzovaci mail, technik se neozval, proste nic. Jen sms od Vodafone, kde je moje zakaznicke cislo a heslo, ale na ucet se stejne neda prihlasit. Je to standardni postup, a vsechno bezi a Vodafone se ozve? Nebo je lepsi to urgovat. Resim to proto, ze mi za 14 dni konci pripojeni u stavajiciho poskytovatele, a vzhledem k home office nemuzu zustat bez netu...
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Zdravím, víte jakou technologií má připojení být? Bohužel já mám zkušenosti jen s přopojením od UPC, tam se domlouvá přesný termín s technikem. U Vás se bude jednat pravděpodobně o LTE či xDSL? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky To je v pořádu, jen mi ten postup na UPC (které vlastně již není, jen Vodafone) nepasoval. Pošlete mi prosím soukromou zprávnou číslo smlouvy pokud máte nebo adresu a zjistím co se dá. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 27. listopadu 2020 4 roky Tak prý vyřízeno 🙂 Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.