Přejít na obsah

Nový způsob hrazení služeb v MOJE UPC


Doporučené příspěvky

Potom teda nechápu, proč si to při platbě SIPO nestáhnou. 
Dojde mi faktura, kde mám 300Kč a 28 halířů. Přímo na faktuře to mám zaokrouhleno "K platbě 300Kč". UPC si inkasem strhne 300Kč. Tak proč tam mám nějaký nedoplatek? Abych až jednou budu odcházet, dostal ještě na rozloučenou nějakou pěknou smluvní pokutu za dluh?

UPC4.jpg

Upraveno uživatelem Zlaťák
  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno

Z logiky veci by to meli tyto haléřové částky ignorovat a zakaznikum nepřipomínat, že něco dluží.Protože i v obchodě ti při opakovaných nákupech nedouctovávaji minulej nakup,kterej zaokrouhlili směrem dolů.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Návštěvník Evzen
11 minutes ago, Zlaťák napsal:

Potom teda nechápu, proč si to při platbě SIPO nestáhnou. 

Protoze systemy byly puvodne staveny na platby v hotovosti a pri pridani bezhotovostnich platebnich metod "se jaksi zapomnelo", ze bez hotovosti to jde i bez zaokrouhlovani?

Evzen:
Ale to není moje chyba. Tak proč mám být dlužník? Jak to mám zaplatit, když to platím přes inkaso? To jim mám ještě extra posílat 28 haléřů každý měsíc?

V dnešní době si přece můžou strhnout i těch 28 haléřů bez zaokrouhlování.

Nebo třeba u nejmenovaného operátora to zaplatím bez haléřů a přičtou si je hned v dalším vyúčtování.

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno

Stejně by mě zajímalo,kam chodí na ty haliřové položky.Třeba u mě.Cena tv balíčku je na celé koruny,cena netu taky tak,pronajem boxu,opet na cele koruny,cena telefonu taktez.A volam jenom po siti UPC.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice

Já mám stanovený přesný poplatek: 1321,98.-Kč. Přes SIPO si pravidelně odebírají 1322.-Kč. Takže jim každý měsíc posílám o 2 haléře více (nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že se nějaký šílenec bude patlat v takto nízkých haléřových položkách). No ale fakt je ten, že já nic nedlužím, naopak přeplácím. Přesto dlužím. Ty vole, já se v těhle východňárských metodách prostě nevyznám. Každopádně, doplácet nehodlám a nebudu nic. Nevidím k tomu nejmenší důvod.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Po kratší diskuzi s Davidem asi existují dvě možná řešení: kdo máte evidovaný nějaký nedoplatek, obraťte se na UPC. Buď se dohodnete na tom, že vám drobné dluhy smažou, nebo si nechte prokázat konkrétní údaje kdy a na základě čeho nedoplatky vznikly a porovnejte to s vašimi platbami.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Návštěvník Evzen

Stale trvam na tom, ze JA rozhodne nikde nic porovnavat nebudu, nemam cas ani naladu resit problem vznikly na strane UPC.

Platim pres SIPO, takze z me strany NELZE nijak ovlivnit kolik si UPC vezme.

Jestli nekomu nekde neco chybi, at si VESKERE udaje o tom, kde a proc to vzniklo, sezene SAM. A pokud bude mit stale pocit, ze bych mel neco doplatit, necht SAM prijde s jasnym s srozumitelnym vysvetlenim "podivejte se, stalo se to a to, tehdy a tehdy, protoze tohle a tamto... a tak vas zadame o doplatek XY".

Přesně tak. Taky platím celou dobu (cca tři roky) přes SIPO. Pokaždé odešla částka, která byla na vyúčtování jako "celkem k platbě po zaokrouhlení".

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...