Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

Z důvodu přestěhování na novou adresu jsem nucen vypovědět smlouvu včetně služeb, které u UPC využívám (Internet + TV), jelikož na nové adrese UPC (prozatím) své služby neposkytuje, UPC tam zatím není dostupné.

Jelikož jsem se službami UPC spokojen a mám zájem o jejich služby i nadále, kam se můžu obrátit, aby se vůbec zabývali rozšířením svých služeb na novou adresu? Doporučili mi, ať se zařadím na list potencionálních zájemců, aby mne kontaktovali, až budou služby poskytovat, ale může to být otázka půl roku, roku nebo i několika let? Na nové adrese bydlí mnoho nových obyvatelů, jedná se o nové byty, kde zájemců bude mnohem více, tzn. i mnohem více potencionálních zákazníků UPC. Technické zázemí včetně optického kabelu je na dané adrese dostupné, ovšem v případě rozšíření služeb musí pravděpodobně UPC dotáhnout svou technologii nebo se nějak na ni napojit.

 

Co mi poradíte v mém případě?

 

Děkuji za odpověď.

 

Jan

Odesláno

UPC tam musí se svým kabelem. Nemohou být tedy od aktuální adresy daleko. Když mi napíšete přesnou adresu, zjistím co nejvíce informací ať alespoň víte, zda čekat či nikoliv.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community