Návštěvník Jan Odesláno 11. září 2017 Sdílet Odesláno 11. září 2017 Dobrý den, Z důvodu přestěhování na novou adresu jsem nucen vypovědět smlouvu včetně služeb, které u UPC využívám (Internet + TV), jelikož na nové adrese UPC (prozatím) své služby neposkytuje, UPC tam zatím není dostupné. Jelikož jsem se službami UPC spokojen a mám zájem o jejich služby i nadále, kam se můžu obrátit, aby se vůbec zabývali rozšířením svých služeb na novou adresu? Doporučili mi, ať se zařadím na list potencionálních zájemců, aby mne kontaktovali, až budou služby poskytovat, ale může to být otázka půl roku, roku nebo i několika let? Na nové adrese bydlí mnoho nových obyvatelů, jedná se o nové byty, kde zájemců bude mnohem více, tzn. i mnohem více potencionálních zákazníků UPC. Technické zázemí včetně optického kabelu je na dané adrese dostupné, ovšem v případě rozšíření služeb musí pravděpodobně UPC dotáhnout svou technologii nebo se nějak na ni napojit. Co mi poradíte v mém případě? Děkuji za odpověď. Jan Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5578-zadost-o-poskytovani-sluzeb/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 11. září 2017 Sdílet Odesláno 11. září 2017 UPC tam musí se svým kabelem. Nemohou být tedy od aktuální adresy daleko. Když mi napíšete přesnou adresu, zjistím co nejvíce informací ať alespoň víte, zda čekat či nikoliv. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5578-zadost-o-poskytovani-sluzeb/#findComment-97067 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.