Odesláno 13. září 2017 7 let Vážení, mám stále problémy se zpětným zhlédnutím na malém černém boxu. Je tu někdo, kdo má stejný problém? V UPC mi tvrdí, že je vše v pořádku, že mám udělat tovární nastavení. To dělám tak 20x denně a stejně se mi zpětné zhlédnutí seká nebo není zvuk stejně jako obraz. Nechce se mi věřit, že jsem jediný. Bude lepší dát výpověď, když to upc nechce řešit?
Odesláno 13. září 2017 7 let Mě to taky furt nejde, chyba rep033, nikdo neví... včera jsem psal na UPC... Nejde to na appce ani přes STB, jen přes prohlížeč.
Odesláno 22. září 2017 7 let my máme také pořád problémy, buď je zpožděný zvuk nebo se nenahraje vůbec, vypadá to tak, že upc po 10 letech pošlu k šípku a půjdu k netboxu
Odesláno 30. září 2017 7 let Zacinam mit problem na Nove, kde se zpetne zhlednuti divne kouse a tim padem se rozhodi zvuk. Toto se opakuje v nahodnych intervalech. Vzdy se obraz jakoby skokem vrati zpet kdy se srovna se zvukovou stopou, pak to opet skoci dopredu a porad dokola. Na jinem kanalu to nepozoruji. - - - Compal CH7465 Praha
Odesláno 1. října 2017 7 let V Brně mi zpětné shlédnutí nefunguje už od středy. UPC na to samozřejmě nic. Teda kromě 3 mejlů,že se můj požadavek zpracovává a jedním s radou na tovární nastavení. To samozřejmě nepomohlo.
Odesláno 2. října 2017 7 let Dobrý den,také mě to zlobí,teď jsem tady měla technika,udělal mi trojtlačítkový restart a zatím to šlape
Odesláno 3. října 2017 7 let @Dadejs na malém HD Mediaboxu se provádí tovární nastavení. Návod přikládám Odpojte STB od napájení Zapojte jej zpět do elektrické sítě Jakmile se na předním panelů objeví bootovací animace (tzv. „had"), zmáčknete INFO (modré) tlačítko na dálkovém ovládací a držte jej, dokud se nezobrazí diagnostická obrazovka (může trvat až cca 20 sekund) Šipkou doprava přejdete na záložku UPDATE Šipkou dolů najeďte na položku FACTORY RESET Stiskněte OK a vedle FACTORY RESET se zobrazí žlutý nápis CANCEL na modrém pozadí Stiskněte tlačítko OK ještě jednou a písmenko C ve slově CANCEL se podtrhne Stisknutím tlačítka VOL+ změňte CANCEL na PROCEED Stiskněte znovu OK a nápis PROCEED zmizí (v závislosti na verzi SW v boxu se po tomto kroku může box restartovat a pro dokončení postupu bude potřeba znovu vstoupit do diagnostiky během bootování boxu pomocí modrého tlačítka info. S tím rozdílem, že jej mačkáte jakmile odsouhlasíte zemi – Česká republika Šipkou doprava přejdete na záložku UPDATE Šipkou dolů najeďte na položku RESET MINFS VERSION Stiskněte OK a vedle RESET MINFS VERSION se zobrazí žlutý nápis CANCEL na modrém pozadí Stiskněte tlačítko OK ještě jednou a písmenko C ve slově CANCEL se podtrhne Stisknutím tlačítka VOL+ změňte CANCEL na PROCEED Stiskněte znovu OK a nápis PROCEED zmizí Pomoci šipky nahoru najeďte na položku RESTART DOWNLOAD a potvrďte stisknutím tlačítka OK Zmáčkněte tlačítko EXIT a zařízení se restartuje a po restartu začne proces stahování posledního software
Odesláno 4. října 2017 7 let dobrej návod, je po problémech se zpětným přehráváním. nicméně jsem si zažádal o výměnu za KCF-SA900, chci ho vyzkoušet, zda nebude rychlejší než SA700 a jestli odpadnou další problémy se zpětným přehráváním, nereagováním, restartama apod. Upraveno 4. října 2017 7 let uživatelem iguka
Odesláno 31. října 2017 7 let Tak už mám SA900 doma. Subjektivně je určitě rychlejší než starší SA700, ale zase blbne to zpětné přehrávání, což nám jako rodině šíleně vadí. Evidentně je chyba u UPC, hodně lidí si na to stěžuje. Co mi ještě šílení vadí na SA900, že po vypnutí čas svítí silným bílým osvětlením, že to téměř ozáří v noci celou místnost, takže na noc na něho musím hodit tričko. Nejde ten jas nějak snížit nebo vypnout čas???
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.