Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Vážení, mám stále problémy se zpětným zhlédnutím na malém černém boxu. Je tu někdo, kdo má stejný problém? V UPC mi tvrdí, že je vše  v pořádku, že mám udělat tovární nastavení. To dělám tak 20x denně a stejně se mi zpětné zhlédnutí seká nebo není zvuk stejně jako obraz. Nechce se mi věřit, že jsem jediný. Bude lepší dát výpověď, když to upc nechce řešit? 

 

Odesláno

Mě to taky furt nejde, chyba rep033, nikdo neví... včera jsem psal na UPC... Nejde to na appce ani přes STB, jen přes prohlížeč.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

my máme také pořád problémy, buď je zpožděný zvuk nebo se nenahraje vůbec, vypadá to tak, že upc po 10 letech pošlu k šípku a půjdu k netboxu

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zacinam mit problem na Nove, kde se zpetne zhlednuti divne kouse a tim padem se rozhodi zvuk. Toto se opakuje v nahodnych intervalech. Vzdy se obraz jakoby skokem vrati zpet kdy se srovna se zvukovou stopou, pak to opet skoci dopredu a porad dokola. Na jinem kanalu to nepozoruji.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

V Brně mi zpětné shlédnutí nefunguje už od středy. UPC na to samozřejmě nic. Teda kromě 3 mejlů,že se můj požadavek zpracovává a jedním s radou na tovární nastavení. To samozřejmě nepomohlo. 

Odesláno

Dobrý den,také mě to zlobí,teď jsem tady měla technika,udělal mi trojtlačítkový restart a zatím to šlape

Odesláno

Jak vypadá takový trojtlačítkový restart?

Odesláno

@Dadejs na malém HD Mediaboxu se provádí tovární nastavení. Návod přikládám

Odpojte STB od napájení

Zapojte jej zpět do elektrické sítě

Jakmile se na předním panelů objeví bootovací animace (tzv. „had"), zmáčknete INFO (modré) tlačítko na dálkovém ovládací a držte jej, dokud se nezobrazí diagnostická obrazovka (může trvat až cca 20 sekund)

Šipkou doprava přejdete na záložku UPDATE

Šipkou dolů najeďte na položku FACTORY RESET

Stiskněte OK a vedle FACTORY RESET se zobrazí žlutý nápis CANCEL na modrém pozadí

Stiskněte tlačítko OK ještě jednou a písmenko C ve slově CANCEL se podtrhne

Stisknutím tlačítka VOL+ změňte CANCEL na PROCEED

Stiskněte znovu OK a nápis PROCEED zmizí (v závislosti na verzi SW v boxu se po tomto kroku může box restartovat a pro dokončení postupu bude potřeba znovu vstoupit do diagnostiky během bootování boxu pomocí modrého tlačítka info. S tím rozdílem, že jej mačkáte jakmile odsouhlasíte zemi – Česká republika

Šipkou doprava přejdete na záložku UPDATE

Šipkou dolů najeďte na položku RESET MINFS VERSION

Stiskněte OK a vedle RESET MINFS VERSION se zobrazí žlutý nápis CANCEL na modrém pozadí

Stiskněte tlačítko OK ještě jednou a písmenko C ve slově CANCEL se podtrhne

Stisknutím tlačítka VOL+ změňte CANCEL na PROCEED

Stiskněte znovu OK a nápis PROCEED zmizí

Pomoci šipky nahoru najeďte na položku RESTART DOWNLOAD a potvrďte stisknutím tlačítka OK

Zmáčkněte tlačítko EXIT a zařízení se restartuje a po restartu začne proces stahování posledního software

Odesláno

dobrej návod, je po problémech se zpětným přehráváním. nicméně jsem si zažádal o výměnu za KCF-SA900, chci ho vyzkoušet, zda nebude rychlejší než SA700 a jestli odpadnou další problémy se zpětným přehráváním, nereagováním, restartama apod.

Upraveno uživatelem iguka

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Tak už mám SA900 doma. Subjektivně je určitě rychlejší než starší SA700, ale zase blbne to zpětné přehrávání, což nám jako rodině šíleně vadí. Evidentně je chyba u UPC, hodně lidí si na to stěžuje.

Co mi ještě šílení vadí na SA900, že po vypnutí čas svítí silným bílým osvětlením, že to téměř ozáří v noci celou místnost, takže na noc na něho musím hodit tričko. Nejde ten jas nějak snížit nebo vypnout čas???

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community