Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Já bych doporučil vypínat jej úplně (tzv. ECO mód, dostupný v nastavení). Pak po vypnutí boxu svítí ty hodiny, ale za několik minut (5-10, nevím přesně) se vypne úplně a nesvítí nic. Nevýhodou je, že pak zapnutí trvá skoro 2 minuty. Ale pokud to člověk pouští jednou denně, třeba když přijde z práce a pak vypne večer, když jde spát, tak by to neměl být problém. Navíc tímhle ušetříte elektřinu, protože svítící box i ve vypnutém stavu dost topí, spotřebovává skoro stejně (asi jen o 2-3W méně) elektřiny, jako když je zapnutý.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Pripadne podrzat tlacidlo vypinania na dialkovom ovladani par sekund a box sa vypne vrtane hodin...

Odesláno

Docela su šokovám,co tu píšete a asi sem udělal chybu,že jsem do ups vlezl.To zpětné přehravání proti netboxu je tragické.A to mám ups jeden den.

Odesláno

V cem kontretne mate problem ?
Ja zpetne shlednuti pouzvem denne a vse me funguje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Já ZZ (mimochodem, gramatická vložka, správně je "zhlédnutí", ne "shlédnutí") používám taky denně a většinou funguje. Ale ne večer mezi sedmou a desátou. To jsou asi servery UPC přetížené tak, že nedokážou utáhnout zájem klientů. Pak to funguje tak, že obraz i zvuk asi 5-10 vteřin hrají, pak se vše zasekne a za 5-20 vteřin se to zas rozjede. U některých pořadů se to rozjede správně, na místě přeušení, ale často to dělá tím stylem, že po rozjetí je o 20-30 vteřin dál, takže kus pořadu přeskočí. Ono je to nekoukatelné v obou připadech, ale ten druhý je mnohem horší. A stalo se mi, že přehrávání takhle zlobilo i ve dvě v noci. Navíc když k tomu připočtu občasné chyby v EPG (například teď mám celé nedělní odpoledne a večer na EPG na všech kanálech jen "Není informace", takže si z toho dne nic zpětně nepustím) a časté situace, kdy mi pokus o přehrání vrátí chybu, že video nelze přehrát a musím to zkoušet opakavaně nebo třeba půl dne počkat, než se na to podívám, je jasné, že ZZ není úplně spolehlivé... Přesto už na normální televizi skoro nekoukám a vše si pouštím přes ZZ.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Jj, potvrzuji uvedené chování ZZ na malém boxu. Ikdyž to nevyužívám tak často, takže souvislost s časem přehrávání/zaznamenání pořadu nemohu posoudit. Ale zasekávání a následné poskočení v čase jsem v poslední době zaznamenal několikrát.

Odesláno

Ano, mám stejné problémy, dokonce tu byl technik vyměnit všechna zařízení. Služba My Prime se seká snad ještě víc než zpětné přehrání. Technická podpora tvrdí, že je vše v pořádku. Teď jsem zkusil návod na reset, co tu je napsaný, tak uvidím, jestli bude změna. Při přehrávání programů to hází chyby: REP041 a REP043

Odesláno

Mně teď tvrdili, že mají nějakou chybu, o které vědí a opravují ji. Ale je zajímavý, že to říkají až teď, když už mi to tak moc blbne několik měsíců. To jako objevili "ameriku" nebo tím jen chtějí lidi uchlácholit?

Jinak reset mně osobně nepomohl vůbec, stejně jako žádné jiné rady.

Upínal jsem se k cihle, ale jak to tak vypadá, tak to nemá cenu a u UPC to zabalím definitivně.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community