Návštěvník Rosswell1987 Odesláno 28. září 2017 Sdílet Odesláno 28. září 2017 Zdravim mam playstation 4 a je tam nova aplikace HBOGO,po nainstalovaní to chce aktivovat zarizeni na pc ale v pc po prihlaseni nejde pridavat dalsi zarizeni.Co delam spatne?Zkousel jsem 3x ruzne prohlizece a nikde nemam volbu pro pridani noveho zarizeni....limit pro pripojeni taky nemam plny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 @Rosswell1987 Dobrý den, v nastavení - zařízení - máte uvedený nad seznamem zařízení TV PIN. Ani ten nefunguje? Ručně se zařízení přidat nedá, můžete jen obebírat ve správě zařízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ritchi Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 Slusne povedane,posrali to s novou aplikáciou.Urcite som nedosiahol mesacny maximalny pocet zazariadeni...na ich fb profile sa hraju na mrtveho chrobaka a ignoruju mnozstvo negatívnych prispevkov ohladne tohto zmatku co vypustili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Rosswell1987 Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 V 29. 9. 2017 at 9:10, David - UPC napsal: @Rosswell1987 Dobrý den, v nastavení - zařízení - máte uvedený nad seznamem zařízení TV PIN. Ani ten nefunguje? Ručně se zařízení přidat nedá, můžete jen obebírat ve správě zařízení. Prave ze to nejde opacne?appka v ps4 pise ze mam zadat kod ktery mam na TV at ho zadam na hbo.go/activate a tam ani prd.To si znas delaji srandu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 Oslovím přímo HBO. Dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Rosswell1987 Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 Vyjádření od HBO. Prosím tedy o trpělivost s aplikací. "Problémy s novou verzí aplikace aktivně řešíme a doufáme, že v nejbližších dnech dojde k nápravě. Jednotlivé chyby se postupně napravují a omlouváme se za problémy s tím spojené." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Rosswell1987 Odesláno 2. října 2017 Sdílet Odesláno 2. října 2017 Jak to muzou vypustit kdyz to nefunguje! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 2. října 2017 Sdílet Odesláno 2. října 2017 V 29. 9. 2017 at 9:10, David - UPC napsal: @Rosswell1987 Dobrý den, v nastavení - zařízení - máte uvedený nad seznamem zařízení TV PIN. Ani ten nefunguje? Ručně se zařízení přidat nedá, můžete jen obebírat ve správě zařízení. tak ve starý verzi app nefunguje ten PIN píše pořád zadejte znovu .A v nové app nejde přidat zařízení .Televize Samsung 48J5572SU. Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 2. října 2017 Sdílet Odesláno 2. října 2017 @Pavel m to se bude také týkat těch problémů, co s tím aktuálně mají. Trochu mě mrzí, že nedali k dipozici testovací prostředí a rovnou vypustili tuhle verzi. Přehrávání HBO GO přes Chromecast třeba taky pořád nefunguje a to je tak dobré dva až tři měsíce. Uvidíme, jak se jim podaří rychle opravit stávající chyby. Když dostanu nové info, dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.