Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ono záleží i na tom, jaký přijímač používáte. Mně takhle děravé EPG ukazoval starý Kaon v době, kdy pomalu začínal odcházet. U TV s CA modulem se mi popis "Není informace" často neukazuje, to jsou jen výjimky.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

TV s káblovým tunerom nemôže rozhádzať nejakých cca 150-200 staníc...ako som spomínal v minulosti to krásne išlo, 7 dní dopredu. Mám naladených len nejakých 70 staníc, tam určite nebude problém s kapacitou pamäte v TV. Skôr som myslel že UPC zmenilo nejaké parametre ( všetko sa vyvíja, aj EPG ) ale problémy majú aj ľudia so stb tak že problém bude inde. 

Odesláno

@kotlik Přečti s, co píše Evžen nad tebou a hlavně, ulož si to do své paměti.

Vývoj jde tak překotně dopředu, že to, co platilo před dvěma lety dnes už neplatí. UPC vysílá EPG na 8 dnů (nevím jak v SK), televizory, jmenovitě Samsungy řady D a starší, zobrazily EPG na cca 3-4 dny, právě díky nedostatečné velikosti příslušné paměti vyhrazené pro EPG. Samsungy řady J (2015) a novější nemají problém uložit do paměti celý obsah EPG, tedy bez problému na oněch 8 dnů... U ostatních výrobců to bude velmi podobné. mS typem tuneru to nemá absolutně žádnou souvislost.

Upraveno uživatelem Retiree
překlep

Odesláno

@Retiree  Diskusiu som bral ako všeobecnú o problémoch s EPG. To že Evžen reagoval na užívateľov práve so staršími Samsungami  som prehliadol. ( áno, moja chyba ) Načo však ta ironia v tvojej odpovedi v prvej vete? Naozaj to bolo nutné? 

 

Odesláno

Omlouvám se ..

Odesláno
10 minutes ago, Retiree napsal:

Omlouvám se ..

Prijímam. Ja sa taktiež ospravedlňujem za zbytočný koment. Čítal som to na telefone a akosi som tie Samsungy prehliadol...

3 minutes ago, Evzen napsal:


Takze ve vyroku "Mám naladených len nejakých 70 staníc", co presne znamena to "naladenych"?

Fakt naladených. Sony ( mám doma ) umožňuje duplicitné stanice, nezaplatené stanice, vlastne všetko čo nepotrebujem vymazať. Philips zasa čo majú rodičia dokáže len blokovať aby sa stanice nezobrazovali v ponuke...tak že sú stale naladené len TV ich neukazuje v ponuke. 

Odesláno
před 5 hodinami, marena napsal:

Ono záleží i na tom, jaký přijímač používáte. Mně takhle děravé EPG ukazoval starý Kaon v době, kdy pomalu začínal odcházet. U TV s CA modulem se mi popis "Není informace" často neukazuje, to jsou jen výjimky.

To není tak úplně pravda. Tady je šlendrián na straně UPC. Když porovnám na televizi informace z EPG při příjmu UPC signálu (TV Start) a ve stejný okamžik na stejné televizi při naladění stejných kanálů přes vzduch (DVB-T) tak DVB-T  poskytuje v EPG daleko lepší informace.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
před 1 hodinou, Evzen napsal:

... realny test

Před časem jsem porovnával EPG v DVB-C a v DVB-T (v síti UPC). V DVB-C bylo EPG na cca 3 dny, v DVB-T na celých 8 dnů. Velikost datového souboru (DVBViewer) 10-15 MB, v DVB-T asi poloviční (Samsung UE32D5520).

Recenzenti s oblibou zdůrazňují, že tv má EPG na 7 nebo víc dnů, jestli pro 10 nebo 100 stanicí už neřeší...

Odesláno

Proč je informace o pořadu pod sebou,nedá se to číst,:(

  • Slamb změnil název na EPG
Odesláno

Tak to vypadá, že za UPC se po pár dnech k problému nikdo nevyjádří :(

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community