Návštěvník LLCoolJ Odesláno 20. října 2017 Sdílet Odesláno 20. října 2017 Dobrý den, včera mi přestal fungovat internet asi na 5 minut a nyní ráno také nefunguje už asi 10 minut. Službu mám od pondělí,takže asi tušíte, že jsem docela "rozzlobený". Máme EURO DOCSIS® 3.0 modem. Připojení je 100 Mb/s. Jsem napojen na kabel. Při měření rychlosti jsem dosahoval od 20 Mbs do 95 Mbs, ale kolísalo to v průběhu večera. Uppload byl hrozný a to jen 1 Mbs namísto 10 Mbs. Facebook mi hází DNS chybu. Co se děje? Nejsem jediný, kdo si na to stěžuje. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5636-n%C3%ADzk%C3%A1-rychlost-a-nefunguj%C3%ADc%C3%AD-internet/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. října 2017 Sdílet Odesláno 20. října 2017 V první řadě zkontroluj přívodní kabel mezi zásuvkou UPC a modemem případně ho zkus odpojit a znovu zapojit když to nepomůže tak zavolej na infolinku UPC a oni už to tam s tebou pořeší. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5636-n%C3%ADzk%C3%A1-rychlost-a-nefunguj%C3%ADc%C3%AD-internet/#findComment-97879 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.