Návštěvník brinq Odesláno 22. října 2017 Sdílet Odesláno 22. října 2017 Dobrý den, Momentálně mám modem Compal , který je naprosto nestabilní, vysoký ping a velký packet loss je na denním pořádku, četl jsem, že to má co dělat s chipsetem , který v něm je, proto se chci zeptat, jaký modem od UPC je nejlepší na odezvu a aby byl co nejvíce stabilní? Pro online hry, dívání se na videa a normální práci. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 22. října 2017 Sdílet Odesláno 22. října 2017 Co napsat jaké máš hodnoty, které považuješ za velkéOdesláno z mého MT pomocí Tapatalk Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 22. října 2017 Sdílet Odesláno 22. října 2017 ...a taky duvod, proc jsi presvedcen, ze za to muze prave modem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 22. října 2017 Sdílet Odesláno 22. října 2017 To vypada spis na problem se signalem, nez s modemem. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník brinq Odesláno 23. října 2017 Sdílet Odesláno 23. října 2017 Hodnoty skáčou od 100 ms až po 2000 ms, což jsou dost velké hodnoty. Dále jsem četl, že lidé s tímto modelem mají stejné problémy.. Zkoušel jsem měřit samozřejmě i na přímo a vše bylo stejné. Modem jsem dal i do bridge modu ( modem modu v nastavení ) a za ten připojil svůj router , ani to nepomohlo. Dělá to jak přes kabel, tak přes wi-fi tudiž není problém v kabelu , ani signálem ( pokud jste myslel wi-fi ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 23. října 2017 Sdílet Odesláno 23. října 2017 18 minutes ago, brinq napsal: Dělá to jak přes kabel, tak přes wi-fi tudiž není problém v kabelu , ani signálem ( pokud jste myslel wi-fi ) Samozrejme, ze NEmyslel WiFi, ale signal v kabelu od UPC. A tomu odpovida i to "Zkoušel jsem měřit samozřejmě i na přímo a vše bylo stejné."... Takze zavolat na UPC, at to proveri/promeri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.