Návštěvník Buddyy Odesláno 25. října 2017 Sdílet Odesláno 25. října 2017 (upraveno) Dobrý večer všem, už nějakou dobu se potýkám s nízkou rychlostí internetu od UPC. Uvědomuji si, že zpravidla ve večerních hodinách musím očekávat rychlost menší, ale stahovat film 16 hodin, to je až příliš. Nyní tedy skutkový stav věci: Internet od UPC 200+, modem Cisco EPC392. Bydlím s dalšími 3 studenty na bytě. Celkem tedy využívají internet 4 osoby. Výsledek testu: http://rychlost.cz/vysledek/20174265562-1755/ / http://rychlost.cz/rs/20174265562.png Měřil jsem ve večerních hodinách, na internetu byli v tuto dobu 3 lidé. Wifi je však katastrofální i přes dopoledne či odpoledne. Když přinesu notebook k routeru, rychlost je perfektní, v pokoji nebo kuchyni (cca pár metrů od routeru, který je u vchodových dveří) však stabilita a rychlost katastrofálně klesá. Při připojení na kabel se jedná o špičkový net, pro večerní použití na wifi je to fakt bída. Několikrát jsem kontroloval správné zapojení či dotažení kabelů, takže v tomto by problém snad být neměl. Podotýkám, že bydlím v centru Brna, kde se nachází mnoho sítí (může být tato snížená stabilita způsobena právě tím). Nenapadá někoho, čím by tento nízký dosah byl způsoben? Upraveno 25. října 2017 uživatelem Buddyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 25. října 2017 Sdílet Odesláno 25. října 2017 Zarušení pásma, jedete nejspíše přes 2.4GHz v režimu g, kde je rychlost max v reálu 30Mbps, modem Cisco EPC 3925 zvládne uNATovat max 140 Mbps ... Prvně bych si nechal vyměnit modem, pak bych ten nový modem nastavil na co nejméně zarušené pásmo ve 2.4 a dal režim N only. A pokud to jen trošku půjde, jel bych přes 5GHz pásmo. Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 25. října 2017 Sdílet Odesláno 25. října 2017 Z popisu je naprosto jasne, ze problem NENI zpusoben UPC. Jak pise Marek, na 99% se bije pouzivany WiFi kanal s nekym odvedle. Doporucuju nejakou diagnostiku WiFi kanalu, napr. WiFi Overview 360 nebo podobnou apku. A nastavit na svem WiFi kanal, na kterem nejede i deset vedlejsich bytu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Buddyy Odesláno 25. října 2017 Sdílet Odesláno 25. října 2017 Děkuji všem za pohotové a inspirativní odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 26. října 2017 Sdílet Odesláno 26. října 2017 (upraveno) na prehled okolnich kanalu by se dal (v androidu) pouzit treba WiFi Analyzer. Najdi si nejmin zaruseny kanal a na ten napevno nastav svoji wifinu. Co se tyka mereni rychlosti tak relevantni vysledky zjistis pres kabel. Upraveno 26. října 2017 uživatelem sodekcz Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 26. října 2017 Sdílet Odesláno 26. října 2017 (upraveno) Jak byt vůbec vypadá a kde je umístěn modem? Upraveno 26. října 2017 uživatelem Marek-26 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.