Přejít na obsah

Štve vás to že karneval nemá zelenou nonstop linku ? 34 hlasů

  1. 1. Štve vás to že karneval nemá zelenou nonstop linku ?

    • ANO
      26
    • NE
      8

Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě.

Featured Replies

Odesláno

Problém bude nejspíše v tom, že pokud zavedeš zelenou linku tak za ni platíš jak mourovaty a vsichni se hrozne rádi vybavují - vždyť je to zadarmo. Zvedne se ti počet přijatých telefonů, musíš příjmou větší počet operátorek tím máš větší náklady ......

Podle mě by zcela postačilo řešení, které nahoře navrhuje ona a potvrzuje Tomus: Vlastní telefonní číslo v síti Karneval. Ale protože by to bylo zadarmo, tak jsem zvědavej, jak by se vypořádali s náporem lidí, kteří by jim volali.

Odesláno

Me to stve dost hodne !!

Protoze platit jeste za telefon kvuli toho ze mi nejde net - to uz je sila - nereknu kdybych byl vyrizen za 3 minuty..

Ale cekat jen 5 minut na operatora ....

nad tim by se mohli vazne zamyslet..

A to ze by se jim zvedly naklady... Karneval nema zrovna lidove ceny....

Cesky Telecom ma taky bezplatnou linku...

 

Jejich podpora je to nejhorsi co me u nich stve - a kdyz jeste vemu ze maj sidlo jen v Praze a vse se to resi pres Prahu.....

Odesláno

Zelenou linku by mít měli. Je to přesně, jak píše Hans. Někdy začátkem roku měnili IP adresy ale jaksi mě o tom neinformovali. Takže jsem musel pár minut strávit na telefonu s infolinkou. Za jejich blbost jsem tedy vlastně ještě zaplatil. :x

 

Karnevalácký číslo to nevyřeší, protože jejich VoIP (nebo telefonní služby, aby se toho zase někdo nechytl) nevyužívám a určitě nejsem sám.

Odesláno

A to ze by se jim zvedly naklady... Karneval nema zrovna lidove ceny....

Cesky Telecom ma taky bezplatnou linku...

 

Uvedom si ale, že většina lidí telefonuje přes Telecom. Takže pokud Telecom vlastní Zelenou linku a volají mu na ní lidi tak ho to vlastně nic nestojí, protože si jen nezaúčtovává propojovací poplatky.

Odesláno

celkem me prekvapilo ze se tu ozval i nekdo kdo si jen nechtel ohrat polivcicku, za 2 roky co mam karneval (inet) , jsem verte nebo ne nevolal ani jednou, od pocatku kdy byl v moste jeste intercable a doma u matky byla kabelovka jsme taky nevolali i kdyz byla porucha. Ted delam v karnevalu v praze a uz si zacinam zvykat ze vola spousta lidi kvuli blbostem a vyslovene si chteji jen popovidat. Jen pro info jedna brigadnice tam vazne neni, vynasob to 60ti a asi tak ti vyjde pocet lidi co zvedaj telefony na ruznych postech. Jo a jeden priklad za vsechny 30min. volal clovek ktery ze 4 mesicu zaplatil jednou a nedokazal pochopit ze mu technik odpojil televizi (on to vazne nechapal) a to neni vubec zadna vyjimka, nebo kdyz vola zenska 10 min. a nadava ze je to placena linka, pri tom to co chtela jsme vyresili za 1 minutu. No a ted si predstavte ze se zavede zelena linka karnaval by musel zdrazit polovicku sluzeb aby se to zaplatilo a nabrat tak jednou tolik lidi, uvazujte prosim Vas taky trosku realne. Jo a jen tak mimochodem je tezke s nekym resit poruchu kdyz vola z pevne linky z jine mistnosti nez ma PC a vse odbiha vyzkouset, nebo kdyz vola nekdo ze mu nefunguje net a ani nevi kde je mezernik natoz pismenko "f". Takze panove Vsem doporucuji zkuste nekde brigadu v jakemkoliv Call nebo Kontakt Centru at vite o cem mluvite po tydnu zmenite nazor na tuhle praci. :))

Odesláno

Musím se připojit k hříšníkovi. Nejsem zaměstnanec Karnevalu. Jejich služby -TV a inet - používám třetím rokem. Za tuto dobu jsem volal na kontaktcentrum třikrát. Jednou oprávněně a přiznám se, dvakrát proto, že jsem nečetl návod k použití - naposledy pro DVB-C přijímač. Vše jsem ale vždy specifikoval a do jedné minuty jsem věděl na čem jsem. I včetně toho, že naposledy operátorka suplovala návod k použití pro přijímač DVB-C. Dřívější poskytovatel připojení na internet mě neustále omezoval pro nejrůznější hlouposti. Např. instalace operačního systému bez odpojení kabelu ze zásuvky znamenala odpojení internetu, nová aktivace cca 300 Kč. Kdo používá jen Karneval, asi ani neví co si jiní poskytovatelé diktují.

Odesláno
...instalace operačního systému bez odpojení kabelu ze zásuvky znamenala odpojení internetu, nová aktivace cca 300 Kč......

prosimtě a jakej vliv na net má reinstalace OS ?

Odesláno

ADSL ma help linky vetsinou placene kolem 20 - 30 Kc na minutu...lidi jsou drahy...

Odesláno
...instalace operačního systému bez odpojení kabelu ze zásuvky znamenala odpojení internetu, nová aktivace cca 300 Kč......

prosimtě a jakej vliv na net má reinstalace OS ?

No na to mi minulý poskytovatel nikdy uspokojivě neodpověděl. Jen jsem se podivoval proč mě špiclují, protože vždy měli pravdu že jsem dělal novou instalaci, takže nějak to poznat museli.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community