Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, 

už déle se potýkám se zajímavým problémem. Panelový dům, internet 100 bez televize, resp. jen klasické programy, žádný set-top box. TV je zapojená do nové UPC dvojzásuvky, kterou nacvakl technik před dvěma měsíci. Modem (později vyměněn za nový) byl rok starý bílý connect box přenesený ze starého bytu, zapojen do druhé zdířky. Internet však fungoval tak, že několikrát denně (hlavně dopoledne a tak 1x kolem deváté večer) modem prostě ztratil signál a buď se ihned restartoval a nebo zůstal fungovat lan a internet, přestože si modem myslel že jde, nešel. Do webového rozhraní se nešlo dostat a za tak 15 minut to modemu došlo a tak se restartoval sám. V horších případech mu to nedošlo, celý se totálně zasekl a tvářil se podle kontrolky, že běží normálně a už tak zůstal, dokud jsem nepřišel domů a nerestartoval ho. Technik tedy zavítal znovu a vyměnil něco na vstupu v přízemí v té jejich krabici. Na chvíli byl pokoj, ale pak zase to samé. Tak jsem si ho zavolal znovu a vyměnili jsme modem a pro jistotu i kabel od zásuvky k modemu a nacvakli znovu zásuvku s maximálním ujištěním, že kabel neni nějak nepřirozeně zohýbaný apd. Od té doby je to už lepší, modem se nerestartuje téměř (tak 1x za den, což je proti předchozí situaci paráda), nicméně v logu modemu je neskutečné množství "Lost MDD Timeout", tak zhruba 3x do minuty a někdy je to doprovázeno T3 timeouty, DCC rejected authentication. Většinou je to hlavně dopoledne a o víkendu s tím, že někdy je naprostý klid a klidně několik hodin bez jakéhokoliv timeoutu. Takto log vypadal i předtím, než byl vyměněn modem s kabelem a tou věcí na vstupu do baráku, ale bylo tam mnohem víc T3 timeoutů a dalších věcí, které postupně vedly k onomu zaseknutí. 

Přikládám screenshoty downstreamu a upstreamu. Myslím, že hodnoty jsou v pořádku, kromě post RS errors hlavně na kanále 15.

Co by to mohlo způsobovat? Začínám si myslet, že je to něco na lince ještě snad mimo barák.

down.jpg

up.jpg

Upraveno uživatelem Icydead

Odesláno

Ten problem muze zpusobovat prave ten kanal 15, SNR ma jen 32 dB, coz je uz pod hranici pouzitenosti a proto je tam tak velika chybovost.

Myslim ze nejlepsi bude kdyz zavolas na UPC reknes jim co to dela, oni maji moznost se na dalku podivat v jakem stavu je tvoje linka a ten problem tam urcite uvidi a pak to budou resit dal, nejspis dalůsi navstevou technika.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jo urcite si ho zavolam, ale uprimne netusim, co u me v byte udela technik s kanalem 15. Spis si tu budou muset resit nekde u sebe na trase bych rek, v byte co slo tak vymenili. Jinak jsem vypojil televizi z druhe zdirky v UPC zasuvce, a o mnoho se to zlepsilo. Kanal 15 furt hrozne chyb, ale MDD Timeouty se hodne snizily a s tim i naskakovani post RS chyb u ostatnich kanalu.

Upraveno uživatelem Icydead

Odesláno

trochu OT

Smekám před Tomusem... Prosím, přihlaste se, kdo jste (kromě Tomuse) dokázali přečíst screenshoty v prvním příspěvku  

Odesláno

Kliknu na screenshot a otevře se mi obrovský obrázek přes celou obrazovku. Text je následně jak pro slepé. ;)

 

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno
Odesláno

Kliknu na screenshot a otevře se mi obrovský obrázek přes celou obrazovku. Velmi světlý Text na bílém pozadí  určitě není je následně jak pro slepé... (Téměř) takto to (ne)vidím já. V MS Edge i v IE12.

Odesláno

S nocnym osvetlenim uplne v poho :D

Snímka obrazovky (34).png

Upraveno uživatelem ritchi

Odesláno
před 2 hodinami, Retiree napsal:

Kliknu na screenshot a otevře se mi obrovský obrázek přes celou obrazovku. Velmi světlý Text na bílém pozadí  určitě není je následně jak pro slepé... (Téměř) takto to (ne)vidím já. V MS Edge i v IE12.

Naprosty souhlas. Toho blba, kterej to GUI vymyslel, by meli zavrit na samotku.

Ne, ze by to neslo precist vubec, ale rozumne citelne to rozhodne neni. Inspirace prisernym GUI Win10 je zjevna :(

Odesláno

Bohužel, tenhle moderní, nebo lépe, módní, trend se vyskytuje u mnoha webů, u nichž je čitelnost základním předpokladem (např internetová bankovnictví). Někdo to těm blbům webovým dizajnérům musí před uvolněním do ostrého provozu schvalovat... Nebo se pletu?

Odesláno

U mě 500/50 intertet vypadá dnes takto.. Přes kabel. SNR je 38-40, vše v modemu vypadá v pohodě, ale download zkolaboval. Volání na infolinku znamená položení telefonu automatem.. Krása za 1700 Kč / měsíc. :(

 

500mbps.PNG

Upraveno uživatelem Vulva

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community