Odesláno 9. listopadu 2017 7 let Přestalo mi jít zpětné zhlédnutí. Píše mi to ať aktualizuji předplatné místo tlačítka zhlédnout a to i na základních programech. Tak kliknu a přesměruje mě to na web UPC. Odhlásil jsem se, vymazal cache, přihlásil a stále nic. Chrome PC. Co to je? Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 9. listopadu 2017 7 let takže cca 30 min zpátky mi přestalo jít zpětné přehrávání, manželka dokoukala něco ze včera, chtěl jsem také koukat na pořad ze včera, nejdříve mi to na tabletu hlásilo, že nemám aktivované zpětné přehrávání - aktivaci nebylo jak provést (navíc nesmysl, když do teď jsem normálně používal), dobrá vzal jsem si NTB po manželce, když dokoukala a v aplikaci na Win 10 jsem začal koukat, po chvíli se začal rozsynchronizovávat zvuk a obraz pak přehrávání se přerušilo úplně, tak jsem aplikaci restartoval a od té chvíle mi to píše "Ke sledování pořadu musíte mít předplatné" ,tak zkusím webový prohlížeč, tam zjistím, že je nový vzhled, ale tam mi to zase píše aktualizovat předplatné... do háje co to je zase za vylepšení!!! V posledních několika měsících pořád nějaké problémy s Horizon Go (Mohu vyjmenovat v rychlosti aspoň dva: 1. nedá se zpětně vůbec koukat na pořad, který ještě běží živě, obraz a zvuk rozsynchronizovaný, navíc každou chvilku přestane přehrávání zcela - jako by nestíhaly servery, 2. V aplikaci nebo na webu se nezobrazí ikona zpětného přehrávání - tím pádem nemohu zpětně přehrávat, musím restartovat aplikaci nebo prohlížeč a pak to většinou jde, někdy musím i vícekrát nebo dokonce musím udělat restart celého PC) . Chápu, že se dělají úpravy a pod. Ale to to nemůžete řádně otestovat než to pustíte do světa. Navíc tohle bude asi jiný problém.... a koukám, že nejsem sám... a teď už se nedá ani přihlásit... Upraveno 9. listopadu 2017 7 let uživatelem MartyB
Odesláno 9. listopadu 2017 7 let Autor Kdybyste aspoň řekli dopředu, že se v tom budete vrtat... @David - UPC. Evidentně chyba opět u UPC. Ať už výpadek či aktualizace. Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 9. listopadu 2017 7 let Teď jsme dokoukali film ze zpětného shlédnutí. Dělalo vám to problém na všech kanálech?Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 10. listopadu 2017 7 let Už na to zpětné přehrávání nemám nervy.Bud se to seká,nebo se rozhodí zvuk oproti obrazu.Ted lituji,že sem odešel od netboxu.Tam to fungovalo na 99%.Jakmile skončí smlouva tak od ups mizím.A jak čtu tak asi nebudu jediný.Pevné nervy všem
Odesláno 10. listopadu 2017 7 let Jednalo se pravděpodoně o výpadek. Teď jsem zkoušel, přihlášení, živé vysílání a zpětně a vše je v pořádku.
Odesláno 10. listopadu 2017 7 let před 15 hodinami, David - UPC napsal: Jednalo se pravděpodoně o výpadek. Teď jsem zkoušel, přihlášení, živé vysílání a zpětně a vše je v pořádku. Neni vse v poradku... Vidim pouze "Aktualizovat predplatne"... Ziva TV funguje. Chrome, vsechno promazano, browser restortovan. Nepomaha. K certu uz s tou prihlasovaci paranoiou! Kde jsou ty casy, kdy kazdej blb nechtel na Internetu jen nahrabat prachy a veci proste fungovaly...
Odesláno 10. listopadu 2017 7 let Přesně tak, vůbec nic není v pořádku, zrovna jsem to taky zkoušel a zpětné zhlédnutí nefunguje ani na STB ani v Horizon Go. STB hlásí že nemám předplaceno (a to jsem ho pro jistotu vypnul na pár minut natvrdo), Go mi zase místo tlačítka ZZ ukazuje jen "Aktualizovat předplatné", což mě hodí na rozcestí, kde se mě jen ptá, jestli mám nebo nemám předplatné. Když kliknu, že mám, hodí mě zpátky, ale pořád se nedá nic přehrát. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.