Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 20 hodinami, tomus napsal:

Odpoledne jsem volal na zakaznickou linku UPC a mimo jine jsem tam vyslechl hlaseni, ze je nejaky problem se zpetnym zhlednutim, takze predpokladam, ze to stim souviselo.

Já chápu, že nějaký problém se čas od času vždycky vyskytne. Ovšem smutné je, celá tahle služba zpětného shlédnutí je pro UPC jeden obrovský problém, který trvá prakticky už od začátku jejího spuštění.  Proč to třeba na Skylinku funguje bezproblémově, a UPC si s tím nedokáže poradit? 

PS: Hlásím výrazné zlepšení - dneska mi to během hodiny vypadlo "jen" třikrát !!!  😐

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Návštěvník Marek

Dôvodová chyba bola podľa všetkého už úspešne identifikovaná a na jej odstránenie je potrebné vykonať úpravy, ktoré majú rôzne časové rozpätie, ktoré by som nerád ešte teraz uvádzal. V prípade nových informácii budem informovať. Verím však, že aj môj osobný zásah do témy bol prínosný pre urýchlenie opravenia chyby.

Marek napsal:

"Verím však, že aj môj osobný zásah do témy bol prínosný pre urýchlenie opravenia chyby."

Už vidím, jak UPC "urychleně opravuje chybu". Zatím jen maže med kolem huby, slibuje a slibuje, případně uděluje nic neřešitelné rady typu restartu, nebo uvedení zařízení do továrního nastavení. Stokrát jsem už na tomto fóru četl, jak se na odstranění závady usilovně pracuje, a že nyní by už mělo vše fungovat bez problému...  Bla, bla, bla... ta služba je jednoduše nefunkční, problémy s ní jsou od samého začátku a neděje se vůbec nic. Nefunguje to ani dnes, už mi to vypadlo asi desetkrát. Nefungovalo to včera, nefungovalo to před týdnem, před měsícem, před rokem... Jen kecy a kecy, hlavně že zákazníci cálujou. Že by jako kompenzaci nabídli nějakou slevu? A kdeže. Proč by to dělali?! Takhle to přece vyhovuje. Zákazníci platí, remcají jen málo a na nějaké řešení je dost času. Nač se zbytečně stresovat, když to sype i takhe... 💀

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Návštěvník Milosko78

Je to otras.  Sa čudujem ze nenastolo stale nejake hromadne sťazovanie. Lebo toto je na reklamaciu a hromadne odchody. 

Neverim v blizkej dobe v zlepsenie. Este ze mam android tv aplikaciu,ta je spickova rychla,a funkcna.

 

Inak strasne by ma zaujimalo ci tento NEFUNKCNY archív maju aj zakaznici upc v madarsku a najmä v Rakusku. Tazko pochybujem. 

Je to od sk a cz upc hanba

 

A to není problém jen aplikace Horizon Go sledovaného na PC či tabletu. K šílenství mě často přivádí i sledování na hlavní TV, pokud máte STB HD Mediabox DVR, tzv. cihlu. Vadí mi, že neumí řadit si programy podle svého (což už uměly snad i staré černobílé televize), ale na to už jsem si zvykl. Víc mě ale prudí, že zastavit běžící program, nebo nedej bože ho kousek vrátit,  znamená následné zasekávání obrazu, skoky v čase a vypadávání zvuku... jen málokdy se to po nekonečných minutách úplně srovná, spíš je to následně už dál nekoukatelné. Nejspíš je to závada tohoto "korejského technologického zázraku", který UPC  nabízí za nemalý peníz k pronájmu. A že si nevymýšlím, tenhle problém trvá prakticky od začátku, kdy UPC tenhle nedodělaný bazmek začalo nabízet. Takže řeči, že se zrovna vyskytl problém a že se na něm intenzivně pracuje, jsou jen plané kecy. 

Jako důkaz, že jde o letitý problém, kopíruji několik příspěvků z vlákna:  STB HORIZON HD DVR MEDIABOX (CIHLA)

mulik:   Odesláno Září 30, 2017    Ahoj všem, vrátil jsem se po 6ti dnech domů z chaty a tak jsem chtěl zkouknout pořady, které mi během týdne unikly, bohužel při zpětném zhlédnutí dochází velice často k zasekávání obrazu, výpadkům zvuku... no, prostě pořad není ke koukání. 

Vejfuk:   Odesláno Říjen 24, 2017     Ten samý problém. Přehrávání filmů z filmotéky je problémové. Zasekavá se obraz i zvuk, jednou za pár minut. Někdy to i vyhodí chybovou hlášku a nejde přehrát vůbec.

marmira:   Odesláno Leden 15, 2018    Ano ano, to by mě taky hrozně moc zajímalo, už jsem se dotazovala na UPC několikrát, vždy odpověď, že se to řeší, ale evidentně se to takřka dva roky neřeší :(. 

Je to sice smutné, ale často si po nekonečném snažení a mnoha pokusech, nakonec pustím zpětně na Skylinku... 😒

   

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina

Řekl bych že to trochu dramatizujeś, koukám na zpětné zhlédnutí každý večer na malém HD Mediaboxu a za poslední měsíc jsem zaznamenal pouze jeden výpadek a to ve středu kdy to nefungovalo nikomu, ve čtvrtek večer už bylo vše ok.

Velký HD DVR Mediabox nevyrábí Korejci ale britská firma Pace.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník Evzen
5 hours ago, tomus said:

Velký HD DVR Mediabox nevyrábí Korejci ale britská firma Pace.

Co presne ja napsano na stitku ve vete "Made in ...", popr. "Assembled in ..."?

před 6 hodinami, tomus napsal:

Řekl bych že to trochu dramatizujeś, koukám na zpětné zhlédnutí každý večer na malém HD Mediaboxu a za poslední měsíc jsem zaznamenal pouze jeden výpadek a to ve středu kdy to nefungovalo nikomu, ve čtvrtek večer už bylo vše ok.

Velký HD DVR Mediabox nevyrábí Korejci ale britská firma Pace.

Nezlob se, ale nemůžu s tebou souhlasit. Jestli jsi za poslední měsíc zaznamenal jen jeden jediný výpadek, a jestli ty problémy, na které si tu lidé donekonečna stěžují považuješ za OK, tak asi žiješ na jiný planetě a používáš úplně jiné UPC. Já koukám taky každý večer, a není snad dne, kdy by se to alespoň 2x nezaseklo. Někdy to opravdu dojde tak daleko, že když se to pořád dokola znovu a znovu načítá, tak to nakonec vzdám. Nevím, jestli to nějak moc dramatizuju, ale při těch nervech se ani není co divit. Hlavně mi netvrď, že je vše OK a že si zbytečně vymýšlím. Všechny problémy které jsem tu popsal opravdu existují, což mohou jistě potvrdit i ostatní nespokojení uživatelé.

Co se týče té cihly, tak to opravdu není korejský "nepodarek". Jestli je firma Pace britská netuším, ale na štítku stojí -  Made in China. V každém případě, ať už to vyrobil kdokoliv, moc se to nepovedlo...😉

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina

Třeba zrovna teď - už minimálně deset minut se snažím spustit Discovery, zkouším načítat znovu a znovu. Jen nekonečně se točící kolečko a hláška, že pořad začíná za chvíli...  Jakou chvíli tím myslí? Za půl hoďky? Za dvě? Nebo snad zítra? Tohle  znamená, že je vše OK?  😒

 

Discovery HD.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...