Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

 Teď jsem to zkoušel na mobilu a normálně mně to jde přehrát.

Každopádně pokud máš takové problémy tak výplň formulář pro hlášení chyb zpětného zhlédnutí, zde:

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
V 26. 3. 2019 v 9:39 PM, RichardHorcic napsal:

Tak po dnešním opětovném zážitku z "kvalitou" služeb UPC, kdy se programy pořád zasekávaly při příšerné kvalitě obrazu, vypadávaly a donekonečna se znovu a znovu načítaly, jsem využil přiložený formulář a pokusil se popsat vše, co nefunguje. Tak mě napadá... měl jsem asi popsat jenom to, co opravdu funguje. Vešel bych se možná do jedné jediné věty a ušetřil si čas... 😢

 

Stalo se už v úterý... 

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

 

Tak pořád stejná písnička. Asi takhle mi dneska šla na aplikaci Horizon GO v PC Prima ZOOM, zkoušeno mezi 21:30 až 21:45. HD kvalita? Neustálé zasekávání a nekonečné načítání. Po čtvrthodině jsem to vzdal... jinak je všechno OK 😐 

ZOOM 1.jpg

ZOOM.jpg

Když to zrovna jde, tak není co vytknout. 😊  Takhle nějak by to mělo vypadat pořád, a ne jenom někdy...

ZOOM 3.jpg

Když to zrovna šlape, není co vytknout 😊  Takhle by to mělo jít pořád, a ne jenom někdy...

 

Jak smáznu ten duplicitní obrázek? Proč se mi někdy ve zprávě objeví možnost úpravy, a někdy ne?

Tak, a teď zmizely ty obrázky všechny... 💀

Ááá, už se zase objevily. No tohle? 😲

Marek-26: Duplicitní obrázek odstraněn.

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

2 tomus: Formulář na nahlášení problému vyplnit můžeš, ale to je asi tak všechno... Zatím efekt stejný jako brečet tady nebo na infolince, takže další velké nic. Teď se pokouším živě koukat na hokej a každou chvíli místo hokeje vidím rotující kolečko.  Víte co si myslím? Buď to opravit nechtěj, nebo to prostě neuměj.A neuměj to chlapsky přiznat.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

"Marek-26: Duplicitní obrázek odstraněn."

Díky moc 😊

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno
před 5 hodinami, Medvěd napsal:

2 tomus: Formulář na nahlášení problému vyplnit můžeš, ale to je asi tak všechno... Zatím efekt stejný jako brečet tady nebo na infolince, takže další velké nic.

Nemůžeš přece čekat že to hned druhý den bude lepší, nejprve musí posbírat nějaká data aby věděli kde je problém a tak to budou řešit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tomus napsal:

"Nemůžeš přece čekat že to hned druhý den bude lepší, nejprve musí posbírat nějaká data aby věděli kde je problém a tak to budou řešit."

Tenhle argument samozřejmě nelze za normálních okolností zpochybnit. Ovšem nabízí se otázka, co UPC řešilo od roku 2017, kdy se tohle vlákno začalo plnit stížnostmi uživatelů, i s detailně popsanými problémy 💀  

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Již několikrát byly problémy vyřešeny. A zase se další objevily.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Možná mám Alzheimera, ale nějak mi uniká, kdy byly ty problémy se zpětným shlédnutím vyřešeny.... Pokud si pamatuji, trvají od samého začátku.

Když si koupím vysavač který jde zapnout jenom někdy a pořád se zastavuje, tak ho odnesu zpátky do prodejny a vrátí mi peníze, protože je to zmetek. Když si koupím sako které má kratší jeden rukáv a všude ze švů trčí nitě, vrátí mi peníze, protože je to zmetek. A když si koupím k svačině šunku která začíná smrdět, tak jí vrátím a dostanu zpátky své peníze. Ale když uzavřu smlouvu s UPC, platím plnou palbu, ať už to funguje nebo ne. Jen se to pořád řeší, řeší, a zase řeší... bla, bla, bla... už dva roky, a NIC!!!  😠

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

2 tomus: no, jsem nováček a ne pokročilý, pravda. Ale to neznamená, že jsem idiot. Ostatně, proč to děláte?

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community