Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

A to je pořád dokola.... 20 pokusů, 20 hlášek že mám opakovat pokus o přehrání videa. Je to jako když si dělají ze zákazníků pr...l. Včera blackout skoro v celé Bílině, od poledne  kolem 12h. až do dnešního dne kolem půl páté odpoledne. Nešla TV, internet, rádio, prostě nic. Chápu, že může nastat problém. Ale co třeba nějaké vysvětlení, případně omluva? No co, zákazník to skousne, hlavně že platí. Asi jsem v předchozích příspěvcích UPC vážně přechválil... 😢

UPC.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina

K nefunkčnosti v Bílině - Někdo šikovný překopl optická vlákna na trase Most - Lovosice. Měnit se muselo přes 200m optického kabelu, kabel procházel i pod železnicí a silnicí. Docela mě rychlost opravy překvapila.

K Horizon Go - snad se brzy dočkáme nové platformy od Vodafonu, na vývoji se již pracuje. Včera večer jsem Horizon Go zkoušel na Win10 a Androidu a neměl jsem žádný problém.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník Evzen
před 3 minutami, Marek-26 napsal:

K nefunkčnosti v Bílině - Někdo šikovný překopl optická vlákna na trase Most - Lovosice. Měnit se muselo přes 200m optického kabelu, kabel procházel i pod železnicí a silnicí.

A ona by nekomu v UPC/Vodafone upadla ruka, kdyby takovehle info nekde zverejnili, aby jejich platici zakaznici vedeli, co se deje?!

Návštěvník Evzen

Aha, tak potom se omlouvám a sypu si popel na hlavu... když v originálním postu bylo "a co takhle nějaké vysvětlení a omluva", vypadalo to, že nikdo neinformoval.

 

 

před 8 hodinami, Marek-26 napsal:

Zveřejněno bylo na webových stránkách a taky na Facebooku.

Tak tomu říkám vážně ideální řešení - zveřejnit to na webových stránkách, když nejde internet. A na "ksichtoknize" bohužel taky není každý. Na druhou stranu, kontaktní telefon při registraci u UPC zadal prakticky každý, takže si myslím, že hromadná SMS správa (dnes v době letů do vesmíru a výkonných počítačů) by nemusel být až takový problém... Ale to je všechno o přístupu k zákazníkovi 😐

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina

Můžu vědět na jakých webových stránkách byla příčina poruchy zveřejněna? Pravidelně jsem se díval na stránku výpadků a byla tam pouze informace o výpadku s informací o tom, že není možné upřesnit termín ukončení a že se na opravě pracuje. Termín tam nějaký byl ale několikrát se posouval. FB nemám.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Návštěvník Evzen

No, tak to jsem taky zvědav na odpověď. Protože pokud Marek myslel jenom ty běžné nicneříkající obecné bláboly na stránce s výpadky, tak to rozhodně NENÍ informace, o které šla řeč.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...