Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Nevím, do jaké míry je to pro vás relevantní informace, ale zrovna jsem ten večer volal na UPC lajnu úplně kvůli jinému problému a než jsem se stačil procvakat skrz robota na živého člověka, tak tam oznámení o výpadku v Bílině zaznělo, hned zkraje a dokonce ve slovenštině  Takže při pokusu volat infolajnu se to člověk dozvěděl. Slovensky a na Žižkově :-)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov

@RichardHorcic Na to mám jen 3 písmena - VOP. Když jsme uzavřel smlouvu, jistě jste si je přečetl. Nejde o ideální řešení, ale je to řešení, na kterém jste se s UPC dohodl. Bylo tam něco o informování přes sms? A v Bílině bude mít UPC několik tisíc klientů, umíte si představit jejich odeslání? Natož při výpadku třeba v Brně? Není to tak dávno, co UPC umožnilo zadat na webu své telefonní číslo a člověk se tak dozví o ukončení výpadku. To je třeba fajn.

@kenny @Evzen - Byla tam informace,  která se v průběhu doby upravovala na základě nově zjištěných skutečností. Ano, není to podrobný report s konkrétními informacemi o výpadku (kde přesně se závada stala, co je to za závadu). V zásadě tedy info, že se o výpadku ví a kdy očekávají odstranění.

+ se člověk informaci dozví na klientské lince v IVR nebo přímo od operátora.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník Evzen

Aha, takže přecejen úplně něco jiného než co jsem psal já - aby někdo napsal PRÁVĚ TY KONKRÉTNÍ SKUTEČNOSTI, ze kterých bude poznat PROČ třeba vyřešení výpadku trvalo půl dne... že to nebyla žádná banalita, ale zatraceně vážně problém...

Doprčic, to je vážně pro lidi v UPC tak těžký pochopit, že platící zákazník si zaslouží víc informací A HLAVNE KONTEXTU(!) než jenom nezbytný minimum?!

PROTO jsem psal, že by měly být uváděny ty podrobnosti, cos psal o tom optickým kabelu atd.
Nebo snad TOHLE uvedeno bylo?!

před 44 minutami, Marek-26 napsal:

Není to tak dávno, co UPC umožnilo zadat na webu své telefonní číslo a člověk se tak dozví o ukončení výpadku. To je třeba fajn.

Tak fajn to je... lepsi nez nic...
Ale priznejme si, ze prakticka uzitecnost je krapet diskutabilni, kdyz je k tomu zadani potreba pripojeni k Internetu, ktery je prave kvuli vypadku v pytli, zeano...

IMO by bylo praktictejsi, kdyby si clovek to cislo mohl zadat ve svem uzivatelskem uctu jako sluzbu "Pri vypadku v moji lokalite me informujte pomoci SMS na toto cislo".
Tj. bylo by to zadano natrvalo, bez nutnosti to delat pro konkretni jednotlive pripady.
A tim, ze by to bylo omezeno na konkretni lokalitu (kterou UPC samozrejme zna), nebylo by treba spamovat tisice lidi, kterych se to netyka.
Staci jen trochu nad vecmi premyslet...

před 4 hodinami, Marek-26 napsal:

A v Bílině bude mít UPC několik tisíc klientů, umíte si představit jejich odeslání?

Když jsme uzavřel smlouvu, jistě jste si je přečetl. Bylo tam něco o informování přes sms?

Samozřejmě že umím. V dnešní době by to přece neměl být problém. Podobné služby už dnes fungují zcela běžně, např. varování před klimatickou anomálií (silná bouře, náledí, zhoršená smogová situace, zemětřesení atd.). Hodně obcí už formou SMS hromadně informuje občany např. o kulturních akcích,  dopravní situaci v regionu, a já nevím co ještě. To si Marku jako vážně myslíte, že nějaká baba od UPC by musela sedět s mobilem u telefonního seznamu a každému zvlášť ťukat esemesku? Tak to jste buďto hodně naivní, nebo se jen trapně snažíte celou situaci bagatelizovat.

PS: Jinak máte pravdu, že ve smlouvě se o ničem takovém nepíše. Ale jsem si naprosto jist, že žádný občan, kde podobná moderní služba už zcela běžně funguje, kvůli tomu nemusel s městem či obcí podepsat nějakou smlouvu... 😒     

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
  • po 3 týdnech...
Návštěvník Tatiana
13 minutes ago, zofre said:

Znovu problem s tv archivom (ZZ)? Neviem pustit nic z dnesneho vecera, mate rovnaky problem aj vy alebo je to problem iba u mna?

Tiež máme tento problém. Jeden včerajší film išiel, ďalšie už nie...

  • po měsíci...

Aktuální informace - ZZ opět zcela nefunkční. Jestliže přehrávání prakticky každou minutu až dvě vypadává, s hláškou že video nyní nelze přehrát, pak je taková služba na dvě věci. Na nic, a na h...o. Předpokládal jsem, že když Vodafone koupilo UPC a chvástalo se zkvalitněním služeb, že nekonečné problémy s touhle službou vyřeší. Bohužel, vše je při starém a možná ještě horší....  

UPC.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Návštěvník Evzen

To by jeden neveril, ze existuji takovi naivove, kteri si opravduy mysli, ze OKAMZITE po takove fuzi se zacne neco menit... :-O

Milej zlatej, tohle neni koupe kocky nebo psa, takovy zmeny trvaji MESICE!

před 15 hodinami, Evzen napsal:

Milej zlatej, tohle neni koupe kocky nebo psa, takovy zmeny trvaji MESICE!

Se zpětným shlédnutím jsou problémy už od samého začátku, to jsou myslím víc jak tři roky. O nefunkčnosti téhle služby je ostatně celé tohle dvacetistránkové vlákno. Poslední dobou to fungovalo alespoň jakž takž, ale problémy se znovu začínají objevovat právě po té zmíněné fúzi. Nechtěl jsi doufám říct, že aby se dal pořad dokoukat vcelku až do konce, budeme muset čekat další dlouhé měsíce?😕

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...