Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Momentálně je výpadek na velkých boxech. Hlásil někdo na UPC nefunkční Horizon GO? Možná to spolu souvisí, ale možná ne.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník MartyB

takže opět, koukám na aplikaci zpětně na Sherlocka - Jak prosté začne jít jen obraz bez zvuku, pak výpadky, tak tedy zavřu aplikaci a zkusím web a od té doby jsem nahraný!!! Na webu aktualizovat předplatné a v aplikaci ke sledovaní tohoto pořadu musíte mít předplatné

Grrrr

 

to skoro vypadá jako když po večerech někdo dělá nějaké úpravy či co! A používá nás jako betatestry .... :-(

To snad není normální!

13 minutes ago, Marek-26 napsal:

Momentálně je výpadek na velkých boxech.

Kdepak, výpadek musí být všude, já cihlu nemám. Mně nefunguje ani malý Kaon ani Horizon Go.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav

Ano, sedí non-stop. Ale dozorují hlavně fiber cuty, výpadky internetu a monitorují asi 200 kanálů. Zákazníci vždy zjistí závadu jako první a je fajn, když na ni upozorní. To se pak na to může někdo podívat hned a začít budit ty správné lidi.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník Evzen

...a kdyz se nasazuje nejaka nova technologie nebo aplikace (jako treba nova verze Horizon Go) - a obzvlast kdyz uz jsou nejaky ten den zname problemy s tou novinkou - tak venuji zvysenou pozornost dozoru prave teto novinky, aby firma nebyla za pitomce, ze resi problemy az kdyz je zacnou hlasit nasrani zakaznici.

Teda aspon takhle se to delalo v AVG uz pred vic nez 10 lety... tak by to dneska melo byt u firem jako UPC standardem.

Upraveno uživatelem Evzen
Návštěvník kotlik

Mne spetné prehrávanie cez Chrome ide. Síce na druhý krát ale ide. Najprv vypíše že Problém s prehratím videa a zobrazí tlačítko pre reštart videa. To stlačím a nanovo prebehne načítanie do medzipamäte a potom to už ide.

Návštěvník MartyB

jděte do háje 3 večer po sobě mezi 22:00 a 22:30 přestane jít zpětné přehrávání!!!

Tohle už je naprostá arogance vůči klientů, je to nějaká systémová chyba a nejste schopní to za 2 dny vyřešit!!!

Tohle kdyby se stalo na mém oddělení,  tak dotyčný IŤák už tam nepracuje!

Silně začínám uvažovat o odchodu od UPC, naštěstí na rozdíl od jiných tady mám možnost jít ke konkurenci....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...